Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ احسان شریعتی فرزند مرحوم علی شریعتی نسبت به اعدام شهروندان عربستانی توسط حاکمیت این کشور واکنش نشان داد.

احسان شریعتی طی یادداشتی درباره اعدام شهروندان عربستانی نوشت: جنایت هولناک گردن زدن و اعدام دسته‌جمعی شماری از جوانان (گاه نابالغ) شهروند عربستان سعودی (از اقلیت شیعی) نشان داد که منطقه‌ی ما هنوز زیر سلطه‌ی جبّاریت عصر «جاهلی» است، هرچند تجدیدتولید شده در پوش خلافت‌های «اسلامی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هنگامی‌که برابر چشم جهانیان یک شخصیت شناخته شده‌ جهانی را که در ترکیه به سفارت کشور خود مراجعه کرده بود، قطقه‌قطعه و سربه‌نیست می‌کردند، صدای اعتراض قدرت‌های جهان پُرسروصدا بلند می‌شد، امروزه شاهزاده‌ها کمتر جسارت و جنون از خود نشان می‌دادند. ترور، اعدام و کشتار جمعی مخالفان و منتقدان از سوی حکومت‌ها و نظام‌ها‌ی مستقر و رسمی مصداق بارز جنایت ضدبشری و تروریسم دولتی است که در عرصه‌ی حقوقی مسئولیت قابل تعقیبِ بیشتری را نسبت به گروه‌های غیرمسئول (و شیوه‌های داعش‌وار) متوجه دولتمردان می‌سازد.

رسم زشت سکوت و بی‌تفاوتی در برابر جنایات و سرکوب‌هایی که هر روزه در جنوب و شرق جهان اتفاق می‌افتد (بویژه از سوی متفقان شمال و غرب) را باید شکست و انزجار از چنین شیوه‌های عصر حجری را (در هر رنگ و پوشش دینی و قومی) فریاد کرد و پایان عصر سلاخی و اعدام‌های جمعی را اعلام و یادآوری کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا عربستان سعودی احسان شریعتی اعدام ها در عربستان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در آمریکا جنایت اسرائیل را نشان داد
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • تاکید روسیه بر لزوم عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • تصاویری از سیل هولناک در مکه | وضعیت خودروها را ببینید | ویدئو
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه