Web Analytics Made Easy - Statcounter

پای صحبت‌های مهاجم گلزن و اسبق تیم ملی آلمان و باشگاه شالکه نشسته ایم. 

کوین کورانی، بین سال 2003 و 2008، عضوی از تیم ملی آلمان بود و با تیم ملی کشورش، در دو دوره یورو حاضر بود و توانست با مانشافت، به نایب قهرمانی یورو 2008 و مقام سوم جام کنفدراسیون‌های 2005 برسد. این مهاجم 190 سانتی متری، قدرت تمام کنندگی و مهارت در نبردهای هوایی جالب توجهی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| به همت همکار افتخاری‌مان، یدالله محمدی، مصاحبه‌ای اختصاصی با کوین کورانی داشته ایم و در آن در خصوص موضوعات مختلفی از جمله سقوط شالکه، مقایسه سردار آزمون و علی دایی و همچنین قهرمانی‌های پیاپی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، گپ زده‌ایم که می‌خوانید. 

این روزها به چه فعالیتی مشغول هستید؟ آیا همچنان در فوتبال در ارتباطید؟

الان دارم به عنوان نماینده فیفا کار می کنم تا بتوانم استعدادهای فوتبالی جدید پیدا کنم.

پیش بینی‌تان از عملکرد آلمان در جام جهانی 2022 چیست؟ 

تیم خوبی داریم. بازیکنان قدیمی رفته اند و نسل جدید جایگزین آنها شده که می توانند در جام جهانی دست به کار بزرگی بزنند و بهترین نتایج را بگیرند. بازیکنان خوب کنار هم هستند و همچنین مربی خوبی هم داریم و از همه مهم‌تر مدت زمان خوبی هم کنار هم بوده اند و با توجه به این مسئله بدون شک می توانیم مدعی اصلی جام‌جهانی باشیم.

به نظرتان چه تیم‌های دیگری غیر از آلمان، مدعی قهرمانی جام جهانی هستند؟

غیر از آلمان، تیم مورد علاقه من فرانسه است که قهرمان جهان شده اند. آنها بازیکنان و مربی خوبی دارند. تیم اسپانیا هم همیشه مدعی است و از طرفی انگلیس هم از نسل خوبی دارد.

نظرتان در مورد هانسی فلیک و تاثیرگذاری‌اش در تیم ملی آلمان بعد از یواخیم لوو چیست؟

هانسی فلیک مربی خوبی است و خوشبختانه شناخت خوبی هم نسبت به آلمان دارد آن هم نسبت بع بازیکنانی که داخل آلمان هستند و آنهایی که خارج از کشور بازی می کنند او با بایرن قهرمانی و جام های متعددی کسب کرده و به همین دلیل راه موفقیت را به خوبی بلد است و مطمئنم با شناختی که دارد می توانیم باهم به سوی موفقیت گام برداریم.

کورانی 52 بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته و با این تیم به نایب قهرمانی یورو 2008 هم رسیده است

ایران و آلمان در جام جهانی 98، باهم هم گروه بوده اند. نظرتان در مورد احتمال همگروهی ایران و آلمان در جام جهانی چیست؟

اتفاق جذابی است که ایران با آلمان همگروه شود.

چه شناختی از بازیکنان ایرانی دارید؟

هاشمیان دوست خوب من است و او عملکرد خوبی هم داشت. دایی هم اسطوره فوتبال ایران است و این ها جزو کسانی هستند که فوتبال ایران را به دنیا نشان دادند. 

به نظرتان سردار آزمون، مهاجم جدید لورکوزن، و علی دایی، کاپیتان پرافتخار اسبق تیم ملی ایران و مهاجم اسبق بایرن مونیخ، چه قدر به هم شباهت دارند؟

سردار می تواند موفق باشد البته دایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و اسطوره است. سردار کیفیت خوبی دارد که توانسته به بوندس لیگا بیاید. برایش آرزوی موفقیت می کنم تا بتواند در لورکوزن موفق ظاهر شود، اما باید دانست دایی یک اسطوره است.

کورانی بین سال‌های 2001 تا 2005، در اشتوتگارت بود و در سال 2002 با این تیم، به قهرمانی جام منسوخ اینترتوتو رسید

شما متولد شهر ریو دو ژانیرو هستید. نظرتان در مورد تیم ملی برزیل و عملکرد تیته در قامت سرمربی این تیم چیست؟

تیته تیم خوبی برای برزیل ساخته و امیدوارم آنها آن هم با توجه به بازیکنان خوبی که دارند، موفق عمل کنند .

طی سال ها اخیر، بایرن مونیخ قدرتمندترین باشگاه آلمانی بوده و همواره بوندس لیگا را مال خود کرده که روند این قهرمانی های پیاپی، برخلاف دوران بازی شما است. نظرتان در این باره چیست؟

روند قهرمانی بایرن مونیخ مسئله ای تکراری و خسته کننده شده است آن هم به دلیل اینکه بایرن در ده سال اخیر قهرمان بوندس لیگا شده و بوندس لیگا را فتح کرده. تیمی که می خواهد این عنوان را بگیرد سخت تلاش می کند اما فکر نمی کنم این اتفاق برای تیمی جز بایرن بیفتد.

کورانی که الان 40 ساله است، برای شالکه، اشتوتگارت، دینامو مسکو و هوفنهایم توپ زده است

از دوران فوتبال خود چه خاطراتی دارید؟

خاطرات خوبی داشتم. طرفداران ایرانی همیشه به من در دوران بازیگری پیام می دادند و هنوز هم این کار را می کنند و از این بابت به من لطف و محبت داشته اند.

شما 5 سال در شالکه توپ زدید و دوران خوشی در تیم داشتید. نظرتان در مورد سقوط سال گذشته این باشگاه به بوندس لیگای 2 و وضعیت فعلی تیم چیست؟

این اتفاق بد و ناراحت کننده ای است که شالکه سقوط کرده است. امیدوارم مسئولان این باشگاه تدابیری بیندیشند تا هم تیم جان تازه ای بگیرد و هم یکی از مدعیان اصلی برای فتح بوندس لیگا باشد.

کورانی 5 سال در شالکه بود و با این تیم قهرمان جام دی اف ال پوکال (لیگ کاپ منسوخ شده آلمان) شده است

و حرف آخر؟

واقعا لذت بردم که با یک خبرنگار ایرانی صحبت کردم و از شما می خواهم سلام ویژه مرا به هواداران ایرانی برسانید.

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نظرتان در مورد تیم ملی آلمان جام جهانی بایرن مونیخ بوندس لیگا علی دایی خوبی هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا فوکوئوکا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، 6 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفتگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهمترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهمتر است.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین