Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی، این اقدام نوعی تغییر نسبت به اقدامات دولت‌های قبلی در کره‌جنوبی است.

روسای جمهور پیشین کره‌جنوبی از جمله «مون جائه این» قبل از در اختیار گرفتن قدرت، فرستادگانی ویژه را به آمریکا، چین، ژاپن و روسیه یا دست کم به آمریکا و چین اعزام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر رییس جمهور منتخب کره‌جنوبی اعلام کرد که فرستادگان ویژه باید برای بحث درباره سیاست‌های واقعی و نه نمایش به سایر کشورها اعزام شوند.

این فرستادگان قرار است در اوایل یا اواسط ماه آوریل به آمریکا و اتحادیه اروپا بروند.

بر این اساس پارک جین عضو حزب قدرت مردم ریاست هیات اعزامی به آمریکا را برعهده خواهد داشت ولی هنوز ریاست هیات اعزامی به اتحادیه اروپایی انتخاب نشده است.

پارک سه دوره نماینده پارلمان کره بوده که پس از قبولی در آزمون خدمات خارجی برای مدت کوتاهی در وزارت خارجه کار کرده است. وی در سمت های مختلفی از جمله کمیسیون مشترک کره و آمریکا فعالیت کرده است.

وی در سال ۲۰۰۸ و در جریان بازدید از آمریکا با جو بایدن که در آن زمان سناتور بود، دیدار داشت.

براساس این گزارش، تصمیم برای اعزام فرستاده ویژه به اتحادیه اروپا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رییس جمهور منتخب کره‌جنوبی بدنبال افزایش سطح همکاری‌ها با اتحادیه اروپایی در زمینه اقتصاد، امنیت، فناوری‌های پیشرفته و حقوق بشر است.

مقامات نزدیک به وی می‌گویند علت اینکه وی فرستاده‌ای را قبل از برگزاری مراسم تحلیف خود به روسیه اعزام نکرده، آغاز جنگ در اوکراین بوده است.

با این حال علت اعزام نکردن فرستاده ویژه به چین و ژاپن آن است که رییس جمهور منتخب کره‌جنوبی دلیلی برای آن قبل از مراسم تحلیفش ندیده است.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا کره جنوبی اتحادیه اروپا ایالات متحده آمریکا منتخب کره جنوبی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون شورای امنیت روسیه به غرب درباره استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه هشدار داد.

«دیمتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً در پاسخ به مصادره دارایی های خود در آمریکا، دست به اقدام متقابل بزند.

مدودف تاکید کرد که توقیف اموال افراد عادی واقع در حوزه قضایی روسیه یکی از گزینه های پیش روی مسکو است.

معاون شورای امنیت روسیه یادآور شد که پاسخی کاملاً متقارن به اقدام آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه ممکن نیست و روسیه باید اقدامات لازم را در پیش بگیرد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

کد خبر 6090211

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت