Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان اورژانس کشور، در این حادثه به دلیل شدت انفجار یک واحد مسکونی آسیب جدی وارد شده است.

همچنین سرپرست مرکز اورژانس تهران در گفت وگو با ایرنا از انفجار مواد محترقه در داخل یک خودرو در شهر قدس خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو مصدوم داشت، این حادثه ساعت ۱۲:۳۹ امروز در خیابان امام رضا (ع) شهر قدس به سامانه ۱۱۵ اعلام شد و بی درنگ دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی صالح طبری افزود: همچنین به دلیل انفجار مواد محترقه در یک خودرو دو پسر ۱۸ و ۲۰ ساله به دلیل سوختگی روانه بیمارستان شهید مطهری شدند. همچنین یک فرد نامشخص در این حادثه جان باخت. این اولین حادثه منجر به فوت چهارشنبه سوری در استان تهران بود که در شهر قدس رقم خورد. در ساعت ۱۲:۳۳ امروز نیز به دلیل انفجار ترقه در نبرد جنوبی یک پسر ۱۲ ساله دچار مصدومیت شد.

سعید مهر سروش سخنگوی کمیته حوادث چهارشنبه سوری پایتخت عصر سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: کودکی به دلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه دست دچار قطع عضو شد، از ساعت هشت صبح امروز تا حوالی ساعت ۱۷ در تهران ۴۴ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری به سامانه مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران ثبت شد.

وی افزود: این حوادث ۳۱ مصدوم داشته که ۲۲ نفر از این مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز در شهر قدس جان باخت و هشت مصدوم نیز در محل درمان شدند. ۶ نفر از مصدومان این حوادث عابران در خیابان‌ها بودند که به دلیل انفجار مواد محترقه دچار آسیب شدند. بیشترین آسیب‌های این مصدومان سوختگی و آسیب از ناحیه چشم است که در مجموع از ۳۱ مصدوم ۲۹ مرد و دو زن بودند.

برچسب‌ها مرکز اورژانس تهران چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کشور استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز اورژانس تهران چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کشور مرکز اورژانس تهران چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کشور استان البرز انفجار مواد محترقه دلیل انفجار چهارشنبه سوری شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم