Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:13:59 GMT

افزایش ۱۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان قروه

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۱۴۳۴

افزایش ۱۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان قروه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا صفری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر، کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: دستگیری معتادان متجاهر ۱۱۸ درصد افزایش داشته و با اجرای طرح‌ها مختلف ارتقا امنیت اجتماعی شاهد افزایش ۱۶۶ درصدی تعداد دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری خاطرنشان کرد: تعداد کل تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۵ درصد افزایش و تعداد کل پرونده‌های تشکیلی در شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه چهار درصد کاهش داشته است.

وی افزود: کشف سرقت ۹ درصد افزایش، اجرای طرح‌های امنیت محله محور پنج درصد افزایش و تعداد پرونده‌های مصالحه شده نیر ۸۴ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه از کاهش هشت درصدی کشفیات مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم نشان دهنده فرهنگ سازی بین اقشار مختلف مردم در عدم خرید از مواد محترقه خطرناک است.

صفری افزود: در حوزه کشفیات انواع کالاهای قاچاق ۵۷ درصد افزایش و ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۲۲ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: با توجه به ایمن سازی نقاط حادثه خیز، آموزش کارشناسان تصادفات، آموزش مدارس، مساجد و ادارات و با برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل خوب سایر دستگاه‌ها تعداد کل تصادفات ۲۸ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد تصادفات خسارتی ۴۹ درصد کاهش، تعداد تصادفات جرحی ۱۷ درصد کاهش، تعداد تصادفات فوتی ۳۳ درصد کاهش، تعداد مجروحین ۱۳ درصد کاهش و تعداد فوتی‌ها ۳۳ درصد کاهش داشته است.

صفری افزود: در بحث پلیس فتا نیز این پلیس توانسته مأموریت رصد فضای مجازی را به صورت مستمر و شبانه روزی و به خوبی انجام دهد و در بحث پرونده‌های جرایم سایبری و وقوع جرایم ۲۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه در پایان با اشاره به اینکه شعار پلیس در نوروز ۱۴۰۱ «پلیس هوشمند، قانون مداری، نشاط بهاری» است از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، پلیس را در تأمین امنیت یاری کنند.

کد خبر 5448068

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه نیروی انتظامی مواد مخدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حوادث چهارشنبه سوری آمار کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور عکس استانها سفر استانی گرگان چهارشنبه آخر سال شیوع کرونا گردشگری درصد افزایش داشته شهرستان قروه درصد کاهش مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان

سردار  علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با دریافت خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی استان محموله‌ای را از بندرعباس به سمت خمیر انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمیر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای اجرا دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چند ساعت کار اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه خودروی پژو توسط مأموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: راننده خودرو و سرنشین با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و لاستیک عقب، خودرور متوقف و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از آن ۱۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اشراف اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد حمل مواد مخدر از تنگه راگب و گذراندن از پشت ایست و بازرسی (بونجی) را داشت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شلیک چندتیر هوایی دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلت در بازرسی از آن، مقدار ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری دو متهم و پیگیری جهت دستگیری دیگر متهم خودروی پژو، گفت: در این دو عملیات ۲۴۵ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

 سردار جاویدان در پایان ضمن هشدار در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان خواست تا ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور