Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:41:54 GMT

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۱۵۳۸

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن نجفی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گریزی به تمهیدات ویژه پلیس برای تعطیلات پایانی سال زد و اظهار کرد: پلیس ایلام با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته در صدد است با تدوین برنامه‌های هدفمند و راه اندازی گشت‌های آشکار و پنهان راه هرگونه سرقت را از سارقان سلب و با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه جابجایی منزل در ایام نوروز ممنوع است، گفت: جابجایی‌های بین شهری فقط با مجوز نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ نجفی به پیش بینی پلیس برای راه اندازی و استقرار کانکس به منظور امنیت در تفرجگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آزاد بودن مسافرت‌های نوروزی و افزایش ترددات در این ایام از همه هموطنان می‌خواهیم تا در صورت امکان هر ۳ دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی راه اندازی گشت‌های محله محور به منظور پیشگیری از سرقت، اجرای طرح نوروزی پلیس راه، دستگیری معتادان متجاهر و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد به منظور کاهش آمار سرقت، استقرار گشت‌های پیاده و موتوری در مکان‌های خرید، تامین نظم ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال را از برنامه‌های پلیس استان خواست و از همشهریان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیس، خادمان خود را در مجموعه انتظامی استان یاری کنند.

جانشین انتظامی استان در ادامه به کشف بیش از یک میلیون ترقه و مواد منفجره در طول هفته گذشته در سراسر استان اشاره کردو اظهار داشت: هنجار شکنان در چهارشنبه پایانی سال پس از هماهنگی با مقامات قضایی در بازداست بسر خواهند برد.

کد خبر 5448076

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام پلیس ایلام بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حوادث چهارشنبه سوری آمار کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور عکس استانها سفر استانی گرگان چهارشنبه آخر سال شیوع کرونا گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان