Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:27:29 GMT

بازگشت ۷۳ واحد صنعتی غیرفعال در البرز به چرخه تولید

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۸۴۵

بازگشت ۷۳ واحد صنعتی غیرفعال در البرز به چرخه تولید

«حمید رضا عقاب نشین » روز سه شنبه در کارگروه داخلی احیای  واحدهای راکد  استان البرز که با حضور مدیران ارشد شهرک های صنعتی استان برگزار شد،  افزود: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی البرز، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدهای راکد احیا و به چرخه تولید بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر همین اساس  با تشکیل کارگروه و با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی احصا  و سپس راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آنان ارائه شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای تلاش برای افزایش تولید و اشتغال از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک های صنعتی استان البرز به چرخه تولید بازگشته‌اند که با آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای یک هزار و ۱۷ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: رسته فعالیت واحدهای احیا شده شامل صنایع غذایی، خوراک دام و طیور، فلزی، نساجی، شیمیایی، بسته بندی، شوینده، تجهیزات پزشکی، لبنی و لوازم خانگی بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز ادامه داد: حجم سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی بالغ بر پنج هزار و ۱۰ میلیارد ریال است.

عقاب نشین به اقدامات انجام شده در راستای احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات، توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای ۷۳ واحد راکد صنعتی در این مدت بوده است.

   مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز ضمن تشکر از تلاش های جهادگونه مدیران، کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در استان البرز باشیم.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها البرز شرکت شهرک های صنعتی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز شرکت شهرک های صنعتی استان البرز سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز شرکت شهرک های صنعتی استان البرز شرکت شهرک های صنعتی استان البرز واحدهای راکد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت:آمار اشتغال در ۱۶۸ واحد صنعتی فعال در این شهرستان پنج هزار و ۸۰۰ نفر است که ۸۳ درصد از این اشتغال مربوط به بخش‌هایی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی خیام، فولاد خراسان، کارخانه ایران شرق و مانند این مجموعه هاست.

مسعود اکبری باقرآباد افزود:از مجموع ۱۶۸ واحد صنعتی نیشابور فقط ۱۳ واحد فعال با اشتغال هزار و ۵۸۱ نفر در شهرک صنعتی عطار مستقر هستند البته تمایل برای حضور فعالان اقتصادی در این شهرک صنعتی رو به افزایش است و باید در آینده تامین انرژی و آب و سایر زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: همچنین هم اکنون ۲۵ معدن فعال با ۳۱۰ نیروی کار در نیشابور مشغول به کار هستند.

اکبری باقرآباد افزود: تعهد اشتغال شهرستان نیشابور در سال گذشته سه هزار و ۹۰۴ نفر بود که حدود ۱۳۰ درصد این تعهد معادل چهار هزار و ۸۰۲ نفر اشتغال جدید محقق شد.

وی گفت: ۲ بخش صنعت و معدن با هزار و یک شغل جدید و کمیته امداد با ایجاد ۷۲۸ فرصت شغلی تازه بالاترین سهمیه ایجاد اشتغال را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

 

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود