Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" شامگاه سه‌شنبه در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اظهار داشت: ماموران انتظامی با همراهی نیروهای سپاه و بسیج در سطح شهر و کنار مردم برای تامین امنیت آن ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: پلیس بارها اعلام کرده که نه تنها مخالف شادی و برپایی رسوم و آئین سنتی نیست بلکه در کنار مردم حضور دارد تا آن ها بتوانند در امنیت و آرامش کامل به شادی و اجرای سنت ها بپزدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس همواره خود را در شادی مردم شریک دانسته و تلاش کرده فضای امنی ایجاد کند تا خانواده ها در مناسبت های مختلف مانند چهارشنبه پایان سال ساعات خوبی را تجربه کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: در عین حال مراقب هستیم عده ای به بهانه شادی، مزاحمتی برای خانواده ها و مردم ایجاد نکنند و در روزهای پایانی سال باعث نشوند با اقدامی نسنجیده خانواده هایی داغدار و یا گرفتار شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان روی ایامی مانند چهارشنبه پایان سال تمرکز می کنند تا به بهانه های مختلف مشکل ساز شده و شادی مردم را خراب کنند اما خوشبختانه هوشیاری پلیس و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی این اجازه را از آن ها گرفته است.

سردار جاویدان در عین حال از دستگیری ۲۶ نفر از هنجارشکنان و توقیف ۷۳ دستگاه خودرو مزاحم خبر داد و گفت: در روزهای اخیر نیز بالغ بر یک میلیون عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک جمع آوری شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از همراهی خوب مردم با نیروهای پلیس و عمل به توصیه های ارائه شده قدردانی کرد.

تا ساعت ۲۱ امشب تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال استان به ۴۴ نفر رسید که ۳۹ نفر آنان مربوط به شهر کرمانشاه، دو نفر مربوط به سرپل ذهاب و شهرستان های پاوه، جوانرود و روانسر نیز هر کدام یک نفر بوده است.

از کل مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال ۲۵ نفر که عمدتا دچار سوختگی و آسیب چشمی شده بودند نیز در بیمارستان ها بستری شدند.

برچسب‌ها چهارشنبه سوری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه چهارشنبه سوری فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه چهارشنبه پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس