Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان کرمان به تغییر آیین نامه مجمع انتخاباتی هیئت‌ها در کرمان اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه جدید علاوه بر کاندیدا باید به اعضا نیز رای داد، ضمن اینکه سایر کاندیدا هم امکان حضور در مجمع را ندارند.

او در خصوص نگرانی برخی کاندیدا از ممنوعیت شرکت در مجمع‌های انتخاباتی می‌گوید: ما نمی‌توانیم فراتر از قانون عمل کنیم؛ در حقیقت ما قانون گذار نیستیم؛ بلکه مجری قانون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، اساسنامه مجمع‌های انتخاباتی هیئت‌ها و آیین نامه ابلاغ شده به استان‌ها پس از ۲۱ سال تغییر یافته؛ لذا ممکن است در ابتدای کار ایراداتی به آن وارد باشد، اما به مرور رفع می‌شود.

پاریزی می‌گوید: اطمینان می‌دهم که استان کرمان در برگزاری مجمع‌های انتخاباتی بر اساس آیین نامه جدید با کمترین نقص بین استان‌ها پیشگام خواهد بود.

او گفت: همکاران ما روی برگزاری مجمع انتخاباتی با آیین نامه جدید وقت گذاشته اند و برای ایجاد وحدت رویه در تفسیر‌های متفاوت از آیین نامه، افرادی را از وزارت ورزش و جوانان به کرمان دعوت کرده ایم و مسائل این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و اکنون همه چیز براساس مفاد قانونی صورت گرفته است.

پاریزی می‌گوید: تاکنون در مجمع‌ها از کسی توصیه نگرفته ایم و به کسی توصیه‌ای برای رای دادن و دخالت در امور مجمع‌ها نداشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعدد هیئت‌های فعال ورزش در کنار ظرفیت صنایع استان گفت: ظرفیت‌هایی در استان کرمان و حتی شهرستان‌های محروم وجود دارد که از آن غافل شده ایم، شاید اگر بحث باشگاه‌های ورزشی صنعتی را از برنامه حذف می‌کردیم و فرض می‌کردیم این باشگاه‌ها را نداریم، بیشتر از این ظرفیت‌ها بهره می‌بردیم.

پاریزی می‌گوید: اگر نگاهمان را از بنگاه‌های اقتصادی و این باشگاه‌های ورزشی فراتر ببریم، می‌بینیم که ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت‌های حمایت مالی در رشته‌های مختلف هر شهرستانی می‌تواند به توسعه و تنوع رشته‌های ورزش استان کمک کند.

او گفت: رشته‌های مختلف ورزشی باید در استان جذابیت ایجاد کنند؛ ضمن آنکه علاوه بر در برنامه بودن همگانی کردن و توسعه ورزش، بایستی بتوانیم الگو سازی برای این اتفاق در استان داشته باشیم.

پاریزی می‌گوید: ورزش گلف در ۶ شهرستان کرمان فعال شده و فعال سازی این ورزش در دیگر شهرستان‌ها علاوه بر کمک به اعضای مجمع گلف، گستردگی این رشته ورزشی را می‌تواند محقق کند و انتظار می‌رود در پایان این دوره از هیئت، حداقل ۵۰ درصد شهرستان‌ها را فعال کنیم و این اتفاق با همت و اراده هیئت بایستی محقق شود.

او بر توجه به امر آموزش در هیئت‌های ورزشی تأکید کرد و گفت: به آموزش توجه ویژه کنید؛ زیرا توجه به این حوزه یکی از معیار‌های ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان کرمان است و نیاز داریم آموزش‌ها را در بحث علمی ورزش و به صورت عملی فراگیر کنیم.

به گفته پاریزی، برگزاری دوره‌های بازآموزی در رشته‌های مختلف ورزشی نیاز امروز ورزش استان است که هیئت‌های استان کرمان حتی می‌توانند این دوره‌ها را حتی در سطح ملی میزبانی کنند.

او ابراز امیدواری کرد، این امر به توسعه ورزش استان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به بحث ارائه به‌موقع تراز مالی و گزارشات حسابرسی هیئت‌ها اشاره کرد و گفت: هر هیئت ورزشی پس از اتمام سال، سه ماه فرصت دارد تا گزارش حسابرسی خود را به مرجع بالا دستی ارائه دهد که این امر توجه شما را می‌طلبد؛ البته هیئت گلف استان در انضباط مالی جزو هیئت‌های خوب ما است.

به گفته پاریزی، مجامع سالیانه هیئت‌ها باید برگزار شوندکه این مجامع عمدتا به بحث مالی می‌پردازد.

او به بیان گزارشی از وضعیت ورزش استان کرمان پرداخت و گفت: امروز سایر استان‌ها پیشرفت ورزش استان کرمان را بهتر از ما می‌بینند و بهترین قضاوت را از ما دارند؛ به طوری که امروز نزدیک به ۵۰ تیم از رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ برتر داریم.

پاریزی می‌گوید: همچنین ۳۰۰ هزار متر مربع زیرساخت ورزشی طی سه سال گذشته باوجود محدودیت‌ها به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شده که ثمره تلاش‌های استانداری کرمان، فرمانداری‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر بخش‌ها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: رفع ایرادات نیازمند همت و کمک جمعی است؛ پس باید همه کمک کنیم که آسیب‌ها و مشکلات ورزش استان کرمان مرتفع شود.

پاریزی با قدردانی از تلاش همکاران اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرستان‌ها و مجموعه هیئت‌های ورزشی گفت: در تقویم ورزشی به هیئت‌ها اعلام کردیم مباحث بودجه‌ای را شفاف بگویید و از هیئت‌های استانی و شهرستانی انتظار داریم، تقویم خود را ارائه کنند.

او می‌گوید: کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان توانست برای دومین سال پیاپی در بین ۲۳ کمیته فعال استان رتبه نخست را کسب کند و در این زمینه بیش از یک هزار و ۴۰۰ برنامه در کمتر از یک ماه انجام شد که از همه همکارانم به ویژه هادی طالبی به عنوان دبیر کمیته قدردانی می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان مجمع انتخاباتی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان رشته های مختلف شهرستان ها ورزش استان آیین نامه مجمع ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر چهارشنبه با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد استان قزوین در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

اعلایی در این پست خود آورده است:

کسب رتبه اول کشور در سال ۱۴۰۲، در توسعه اقتصاد دانش بنیان را به فعالین این عرصه در استان قزوین تبریک میگویم. از دانشگاهیان، نخبگان، کارآفرینان و مدیران اجرایی دخیل در کسب این موفقیت به سهم خودم سپاسگزارم.

کد خبر 6088052

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی