Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:11:07 GMT

برگزاری بزرگترین مسابقات جام رمضان در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۲۵۴۸

برگزاری بزرگترین مسابقات جام رمضان در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون تربیت‌ بدنی و سلامت شهرداری مشهد از برگزاری بزرگترین جام رمضان مشهد با مشارکت حداکثری مردم حاشیه شهر خبر داد.

سیدحسین غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت شهرداری مشهد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای نخستین بار بزرگترین جام رمضان مشهد را با رشته‌های فوتسال، فوتبال پایه، والیبال، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، بسکتبال بانوان، والیبال بانوان و فوتسال بانوان برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسابقات جام رمضان گل‌کوچک در تمام پارک‌های مناطق سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات رشته فوتسال در هشت سالن حاشیه شهر مشهد برگزار خواهد شد. تقریبا برای اولین بار است که در ایران هشت سالن شهرداری در مسابقات فوتسال جام رمضان درگیر می‌شود. از هر سالن چهار تیم صعود می‌کنند و ۳۲ تیم پایانی در یکی از سالن‌های شهرداری به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت شهرداری مشهد گفت: هدف ما این است که در عید فطر فینال تمام رشته‌های ورزشی را برگزار کنیم تا بتوانیم جشنی درخور ورزشکاران مشهدی به پا کنیم. از آنجا که برای نخستین بار است جام رمضان مشهد را با این تعداد رشته برگزار می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم شور و نشاط را به جوانان این شهر بازگردانیم.

غیاثی در خصوص اقدامات معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت شهرداری مشهد در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: برای اولین بار جشنواره فوتبال پایه حاشیه شهر را با حضور سه آکادمی حرفه‌ای آندرانیک تیموریان، حسین بادامکی و خداداد عزیزی و سه تیم سپاه امام رضا(ع)، تیم آستان قدس رضوی و تیم حاشیه شهر مشهد برگزار کردیم.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات فوتسال پیشکسوتان را پس از چهار سال وقفه، در ۲ رده سنی ۴۳ تا ۴۸ سال و بالای ۵۰ سال با حضور ۲۶ تیم برگزار کردیم. والیبال پیشکسوتان نیز پس از وقفه‌ای چهار ساله مجددا آغاز و برای نخستین بار مسابقات والیبال پایه حاشیه شهر میان متولیدن ۸۵ به بالا برگزار شد. امیدوارم بتوانیم در سال جدید از این نوع مسابقات در تمام رشته‌ها و در بخش آقایان و بانوان در حاشیه شهر مشهد برگزار کنیم.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت شهرداری مشهد تصریح کرد: قطعا در این مسیر نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار شهرداری خواهیم داشت. در این راستا در هشت منطقه مشهد کمپ‌هایی ایجاد خواهد شد که البته در حال حاضر یکی از کمپ‌ها در محله نوده به بهره‌برداری رسیده است. در این کمپ‌ها در رشته‌های فوتبال، فوتسال و کشتی استعدادیابی می‌شود.

غیاثی تاکید کرد: استعدادیابی کار شهرداری مشهد نیست اما این نهاد زیرساخت آن را مهیا کرده و سپس بازیکنان و استعدادها را به هیات‌های ورزشی مربوطه واگذار می‌کند. تکلیف شهرداری مشهد ورزش حرفه‌ای و تیم‌داری نیست اما در رشته‌های پایه مستعدین را ساماندهی خواهیم کرد تا هیات‌های ورزشی به کمک شهرداری مشهد بتوانند آن‌ها را پرورش داده تا در چهار سال آتی در رده‌های ملی بازیکن مشهدی داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی حاشیه شهر جام رمضان رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست