Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - تازه‌ترین به‌روزرسانی گوگل برای اپ Google Messages برای اندروید علاوه بر اینکه بالاخره دربرگیرنده پشتیبانی از واکنش‌های iOS شده است ویژگی‌های جدید متعدد دیگری را نیز برای بهبود ارتباطات بین کاربران اندروید و iOS و برخی بهبودها برای کیفیت زندگی به همراه آورده است. تازه‌ترین به‌روزرسانی گوگل برای اپ Google Messages برای اندروید علاوه بر اینکه بالاخره دربرگیرنده پشتیبانی از واکنش‌های iOS شده است ویژگی‌های جدید متعدد دیگری را نیز برای بهبود ارتباطات بین کاربران اندروید و iOS و برخی بهبودها برای کیفیت زندگی به همراه آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از زد‌دی‌نت، مهمترین ویژگی این آپدیت جدید احتمالاً افزوده شدن پشتیبانی برای واکنش‌های iOS به نسخه عمومی کامل این اپ است. پس از آنکه این قابلیت تطابق‌دهندگی به مدت بیش از یک ماه در وضعیت بتا بود، دربرگیرنده واکنش‌های iOS نیز خواهد بود که قبلاً در دستگاه‌های اندرویدی به متن ساده تبدیل می‌شدند و اکنون به ایموجی‌های بومی تبدیل خواهند شد که نزدیکترین رابطه مفهومی را با حس واکنشی مورد نظر دارند.
 
به این، قابلیت‌های مضاعفی با هدف روانترسازی گفتگوهای اندروید به iOS افزوده شده‌است. گوگل همچنین امکان پشتیبانی از اشتراک‌گذاری لینک‌های Google Photos در Messages برای ارسال عکس‌ها و ویدئوهای کیفیت‌بالا برای کاربران غیر [پروتکل] RCS در iOS را افزوده است. به طور مشابه، لینک‌های یوتیوب ارسال شده از دستگاه اندرویدی به یک آیفون اکنون پیشنمایش‌هایی را برای گیرنده فراهم خواهند آورد.
 
گوگل و دیگران در صنعت دستگاه‌های موبایل مدتها بود از بیمیلی اپل برای استفاده از پروتکل RCS (که امکان استفاده از قابلیت‌های پیامرسانی غنی بین دستگاه‌ها را فراهم می‌آورد) انتقاد می‌کردند. ولی بهبودهای کوچکی مانند اینها قاعدتاً خواهد توانست سیستم‌های پیامرسانی واگرای استفاده شده توسط اندروید و iOS را در میان‌مدت به هم نزدیکتر کند.
 
سوای افزودنی‌های iOSمحور، گوگل چندین جنبه Messages را برای آسانتر کردن کار کاربرانش ارتقا داده است. این آپدیت‌ها شامل این موارد می‌شوند: حذف اتوماتیک پیام‌های پسورد یکباره [مربوط به ربات‌های تلگرامی] پس از 24 ساعت، گزینه‌ای برای دسته‌بندی صندوق پستی (اینباکس) به پیام‌های شخصی و بیزینسی؛ اشاره ملایم (gentle nudge) اتوماتیک برای یادآوری پیام‌هایی که به آنها پاسخ نداده‌اید؛ و یادآورهای روز تولد برای تمام تماس‌هایتان به کمک اطلاعات تاریخ تولد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: به روز رسانی مسنجر گوگل واکنش های iOS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

کد خبر 6096786

دیگر خبرها

  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند