Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری خود کنایه سنگینی خطاب به نخست وزیر و پارلمان انگلیس داشت.

به گزارش مشرق، دولت انگلیس در هفته گذشته تمام دارایی های رومن آبراموویچ مالک روس چلسی را به عنوان بخشی از مجموعه اقدامات تنبیهی خود، پس از تهاجم روسیه به اوکراین مسدود کرد که باعث شد تا باشگاه چلسی و قهرمان اروپا با مجوز ویژه به فعالیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجوز ویژه برای جلوگیری از ایجاد درآمد جدید توسط چلسی و مالک میلیاردر آن توسط دولت انگلیس صورت گرفته که اعتقاد دارند آبراموویچ در حلقه دوستان نزدیک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است.

چلسی از فروش بلیت محروم است و نمی تواند بیش از ۲۰ هزار پوند در هر مسابقه برای سفرهای خود هزینه کند.

قهرمان اروپا روز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیل فرانسه می رود که پس از پیروزی ۲ بر صفر در بازی رفت، شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی دارد.

در این باره توماس توخل، سرمربی آلمانی اعتراف کرد که چلسی مجبور به انجام تغییرات در تیم شده است.

همچنین میلیاردر روسی تصمیم خود را برای فروش باشگاه در ۲ مارس اعلام کرده بود و از آن زمان برخی از هواداران آبی ها حمایت خود را از مالک تیم خود در مسابقات لیگ برتر و به خصوص دیدار مقابل نیوکاسل اعلام کردند.

پس از این اتفاق، نخست وزیر انگلیس، هواداران چلسی را به دلیل شعار دادن نام رومن آبراموویچ در ورزشگاه محکوم کرد، اما توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی «اولویت‌های» بوریس جانسون را زیر سوال برد.

سخنگوی جانسون، نخست وزیر انگلیس گفته بود که مردم می‌توانند بدون توسل به این چیزها (تشویق آبراموویچ) علاقه و حمایت خود را از باشگاه خود نشان دهند.

وقتی از توماس توخل درباره این واکنش نماینده جانسون سوال شد، وی اظهار داشت: من همین چند دقیقه پیش در مورد آن شنیدم. نمی‌دانم شعارهای هواداران چلسی در ورزشگاه، مهمترین اولویت های مجلس و پارلمان انگلیس است یا که خیر؟ اما اگر این طور است ما باید نگران اولویت های دولت باشیم.

به نظرم چیزهای بسیار فوری تر و مهم تری برای بحث و رسیدگی در پارلمان انگلیس وجود خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت توماس توخل بوریس جانسون رومن آبراموویچ باشگاه چلسی لیگ قهرمانان اروپا ولادیمیر پوتین دولت انگلیس لیل فرانسه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پارلمان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳