Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان از یونیفرم مخصوص ماموران خود رونمایی کرد.

محستبان این وزارتخانه در جریان سرکشی از رفتار، پوشش و ظاهر مردم باید این یونیفرم را به تن داشته باشند.

طالبان پس از بازگشت به قدرت جای وزارت زنان را به امر به معروف داد.

این اولین بار است که گروه طالبان برای ماموران وزرات امر به معروف و نهی از منکر خود یونیفرم مخصوص معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکومت طالبان با معرفی برخی دستورالعمل‌ها درباره زنان، موسیقی و طرز پوشش افراد، ماموران خود را در خیابان‌ها و اماکن عمومی مسئول نظارت بر رفتار شهروندان کرده است تا در صورت دیدن موارد تخطی، با متخلفان برخورد کنند.

این موضوع به خصوص در مورد زنان، چالش‌های جدی را سر راه زندگی آنان ایجاد کرده است. از جمله رانندگان مکلفند از سوار کردن زنان بدون همراه مرد خودداری کنند.

در ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود، اعضای امر به معروف طالبان حتی موهای راننده‌ای را که بلند است، قیچی می‌کنند تا با معیارهای تعریف شده این اداره همخوانی داشته باشد.

اداره امر به معروف و نهی از منکر طالبان، از بدنام‌ترین تشکیلات این گروه در دور اول حکومت طالبان از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ به شمار می‌رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان طالبان افغانستان امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، زائران عمره‌گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه منوره و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای احد شب گذشته در مسجد شجره حاضر شده و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه مکرمه شدند.

گفتنی است یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش تر راهی مکه مکرمه شد و این دو کاروان اولین کاروان های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می روند.

کد خبر 6092470

دیگر خبرها

  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان