Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی گفت: متعجبم چرا سپاهان از کورس قهرمانی خارج شد

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره دربی 98 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، رسول کربکندی در مورد مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز پنجشنبه به فارس گفت:

در چند سال اخیر دیدار دو تیم این همه حساس نبوده زیرا استقلال با پیروزی در این دربی 70 تا 80 درصد از مسیر قهرمانی را طی خواهد کرد و فاصله امتیازی این تیم با پرسپولیس 9 امتیاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساوی هم به سود استقلال است زیرا همان فاصله 6 امتیازی حفظ خواهد شد. پرسپولیس هم اگر در این مسابقه برنده نشود در آنصورت شانس قهرمانی‌اش خیلی کم خواهد شد. هرچند اگر این دربی برنده هم داشته باشد نمی‌توان گفت که کدام تیم قطعا قهرمان می شود. زیرا هر دو تیم با سپاهان هم بازی دارند با این حال یکی از حساس‌ترین دربی‌ها را شاهد خواهیم بود.

او افزود:

استقلال تیمی هماهنگ بود و همبستگی خوبی در این فصل دارد. ارتباط خوبی هم بین بازیکنان و مربیان  این تیم ایجاد شده است. البته جدایی دو مدافع مرکزی‌اش باعث شد که در خط دفاعی کمی دچار بهم ریختگی شود. در برخی مسابقات هم خوش شانس بودند که به برتری رسیدند ولی استقلال تیمی است که تلاش زیادی برای برد می‌کند و بازیکنانش انگیزه بسیار زیادی دارد تا جام قهرمانی را بعد از چند سال از پرسپولیس پس بگیرد. به همین دلیل می گویم بازی خوبی از کار در خواهد آمد. مساوی اگرچه برای استقلال نتیجه بدی نیست اما مساوی به درد پرسپولیس نمی‌خورد. امیدوارم بازی خوبی شود و فوتبالدوستان بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی اسبق ذوب آهن با اشاره به حضور تماشاگران در این دربی گفت:

اخبار متناقض زیادی در مورد حضور تماشاگران منتشر می‌شود. یکبار گفته می‌شود 20 تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران است یکبار دیگر گفته می‌شود شاید تماشاگران نیایند و... به هر حال بعد از دو سال سخت کرونایی مردم دوست دارند در ورزشگاه حاضر شوند. الان همه جا شلوغ است و مردم به همه جا می‌روند پس چرا اجازه حضور در ورزشگاه را نمی‌دهند؟ شاید دلیل این مساله چیزی به جز کروناست.

کربکندی در مورد داور مسابقه گفت:

سیدعلی داور حاشیه‌داری نیست و امیدوارم داور نقشی در موفقیت یا عدم موفقیت تیمی در دربی نداشته باشد. استقلال اگر می‌خواهد در دربی برنده شود باید دوندگی خوبی داشته باشد و بتواند ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان پرسپولیس را قطع کند تا بتواند دروازه‌اش را از گزند مهاجمان حریف مصون نگه دارد. پرسپولیس از یکی دو موقعیت گلزنی نهایت استفاده را می‌برد. 

دروازه بان اسبق تیم ملی در مورد اینکه کدام بازیکن تاثیرگذارترین بازیکن دربی خواهد بود گفت:

دروازه‌بان ها نقش فوق‌العاده مهمی در دربی خواهند داشت. دروازه‌بان پرسپولیس در یکی دو هفته اخیر دچار بهم ریختگی شد اما حسینی دروازه‌بان استقلال یکنواخت‌تر کار کرده و ثبات بیشتری داشته است. مدافع برزیلی و جدید استقلال هم بازیکن خوبی نشان داد.

کربکندی در مورد اینکه چرا سپاهان نتوانست در کورس قهرمانی با پرسپولیس و استقلال رقابت کند، گفت:

همه اصفهانی‌ها از جمله خودم و اهالی فوتبال در شروع فصل سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانستند. سپاهان باشگاهی با ساختار کاملا حرفه‌ای است، مشکل مالی ندارد و از  امکانات خوبی هم برخوردار است. کادرفنی این تیم هم در اختیار یک مربی جوان بود که در کنارش مربیان با تجربه حضور داشتند ولی این تیم نتایج بدی گرفت و اکنون دیگر می‌توان گفت شانس اندکی برای قهرمانی دارد. برای خودم هنوز این مساله بی جواب مانده که چرا سپاهان با این شرایط ایده آل و بازیکنان خوبی که در اختیار داشت نتوانست در کورس قهرمانی باشد. خودم از این مساله متعجب هستم. 

اخبار داغ 

واکنش علی دایی به گزارش صدا و سیما در گفتگو با طرفداری: من بدهی مالیاتی دارم؟ این یک دروغ بزرگ است سردار آزمون باید به روسیه بازگردد / ادعای رسانه روسی مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو تبریک روماریو به کریستیانو رونالدو: تو قطعا یکی از بهترین های تاریخ خواهی بود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی(۹۰ میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس(کارت زرد)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف(۹۰ جعفر سلمانی) ، مهرداد محمدی(کارت زرد)(۸۴ پیکان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی(کارت زرد)، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی(کارت زرد)، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری(۷۷ مهدی عبدی- کارت زرد)، ارسلان مطهری(۶۴ امیرحسین حسین زاده).

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم با همان روش کسل کننده

هر چند در شروع نیمه دوم استقلالی ها در دو صحنه درون محوطه جریمه توسط بازیکنان حریف سرنگون شدند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و اعتراض محمدی و کادر فنی آبی پوشان همراه ثمری نداشت. با این حال روش دو تیم برای بازی همان سرد و کسل کننده نیمه اول بود و موقعیت جدی روی دروازه ها شکل نگرفت.

۱۰ دقیقه پایانی و افسوس تراکتوری ها

نیمه دوم دیدار تیم های تراکتور و استقلال هم نتوانست نمره قبولی فوتبالی بگیرد اما با ورود مهدی عبدی در ۱۰ دقیقه پایانی، سرخپوشان تبریزی صاحب چند موقعیت خوب شدند که مهمترین آن در دقیقه ۸۰ به دست آمد اما در آستانه باز شدن دروازه استقلال مدافعان توپ را دفع کردند تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

استقلال دو امتیاز از دست داد

شاگردان جواد جواد نکونام با این تساوی ۵۴ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر هستند و در صورتی که پرسپولیس بتواند در دیدار امروز سپاهان را شکست دهد ۵۵ امتیازی خواهد شد و صدر جدول را پس از هفته از استقلال خواهد گرفت. تراکتور هم با ۴۱ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

کد خبر 6094571 رضا خسروي

دیگر خبرها

  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها