Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی در این بازی برای تیم گل‌محمدی دور از دسترس نیست.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه دربی 98 پایتخت تصریح کرد: پرسپولیس پیروزی مهمی را برابر نفت مسجدسلیمان به دست آورد و با روحیه بالا برای دربی 98 آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی پیش رو، دیداری 6 امتیازی است که پرسپولیس به برد در آن نیاز مبرم دارد و با توجه به نیروهای خوبی که در این تیم داریم، پیروزی در این بازی برای تیم گل محمدی دور از دسترس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس توصیه‌ای به کادر فنی داشت و افزود: ما با پرس از جلو و استفاده همزمان از مهدی عبدی و تمیروف درخط حمله می توانیم از شکنندگی خط دفاع استقلال بهترین بهره را ببریم و پیروزی مهمی را به دست آوریم. با استفاده از دو مهاجمی که از توانمندی های زیادی برخوردار هستند می توانیم از اشتباهات فردی دفاع استقلال استفاده کنیم. عبدی مرد بازی های بزرگ است و جنگندگی تمیروف هم برای استقلال دردسرساز می شود.

هافبک سال‌های دور پرسپولیس ضمن حمایت قاطع از حامد لک در مورد این گلر به خبرنگار برنا گفت: لک جزو بهترین های پرسپولیس است و با ریکاوری روحی و روانی می تواند باز هم این موضوع را به اثبات برساند. صحبت های برخی از پیشکسوتان حریف برای تخریب روحیه پرسپولیسی ها به خصوص حامد لک را دیده ام. متاسفانه برخی از دوستان برای مطرح کردن نام خود و این که اسم شان بر سر زبان ها بیفتد، به هر کاری متوسل می شوند اما همه جوره پشت ستاره ها و بازیکنان هستیم. تیمی که هر ساله اسکلت و ستون های تیم ملی را تشکیل می دهد، با این صحبت ها به هم نمی ریزد و این دوستان بهتر است در مورد این که تیم شان با وجود صدرنشینی بدون ملی پوش است، صحبت کنند.

ضیا عربشاهی درباره پیش‌بینی‌اش از دربی 98 تاکید کرد: پرسپولیس به شرط استفاده از دو مهاجم و گنار گذاشتن احتیاط بدون شک برنده دربی خواهد بود. ما چه از نظر مهره های داخل زمین و چه از نظر نیمکت نشینان یک سروگردن بالاتر هستیم و با بهره گیری از توان فنی می توانیم پیروزی شیرینی را در این دربی به دست آوریم و حریف را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام//  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس نفت بازی گل محمدی استقلال روحی و روانی پیشکسوتان تیم ملی ملی پوش زمین دربی پرسپولیس پیشکسوت ضیا عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!