Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از توزیع ۱۲۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی خبر داد.

هاشم شیرازیان، در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبراظهار کرد: سیزدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در این استان، به مناسبت ایام فرخنده میلاد باسعادت یگانه عدالت گستر جهان، حضرت ولیعصر، امام مهدی (عج) در قالب یک هزار و ۲۰۰ بسته، یک و نیم کیلویی، به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این بسته های معیشتی را اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا،  معرفی کرد و با توضیح بیشتر اضافه کرد:  این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون‌های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (ع) بجنورد، انجام می شود و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع می شود.

 شیرازیان افزود: طرح قربانی گوشت نذری ویژه نیازمندان از سوی موسسه نامبرده و خیرین نیک اندیش آن در آستانه سومین سال اجرا قرار گرفته است، که با همکاری کانون های مساجد و برخی گروه های جهادی خانواده های نیازمند در سراسر کشور را تحت حمایت قرار داده است.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰  خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شده‌اند.

شیرازیان همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت:  ۱۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط  در این امر همدلانه و خداپسندانه  مشارکت کردند.

وی افزود: در این باره و با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه ای مجازی، دوشنبه شب ۲۷ دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.

وی به دیگر برنامه های تدارک دیده کانون ها به مناسبت ایام پربرکت و معنوی نیمه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری محافل قرآنی و احیاداری، تقدیر از فعالان مسجدی همراه با برگزاری مراسم جشن در مساجد، طراحی و برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی و نیز توزیع غذای گرم و نان رایگان بین خانواده های نیازمند، اجرای سرود در برنامه زنده تلویزینی شبکه اترک، تهیه و توزیع البسه در آستانه سال نو و همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود(عج) از اهم برنامه ها به این مناسبت می توان برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری توزیع گوشت قربانی نيازمندان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی