Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکنون و در آستانه نوروز گیاهان در روستای کاسکان یا گلستان از دل خاک سربرآورده، کوه سرسبز شده و درختان جوانه زده اند طبیعت، زیبائیش را به نمایش گذاشته و صحنه‌های نو خلق کرده است.

روستای کاسکان در جنوب غربی شهرستان کازرون واقع شده است. این روستا از شرق به روستای مشتان، از غرب به روستای حسن آباد (ساختمان) کاسکان، از شمال به شهر کازرون و از جنوب به کوه منتهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شغل برخی از مردم روستای کاسکان کشاورزی است و هنگام ورود به روستا زمین‌های کشاورزی در سمت چپ و راست جاده قابل مشاهده است. از جمله محصولات کشاورزی این روستا، گوجه فرنگی، گندم، جو، هندوانه، سبزیجات، اسفناج، شوید، باقلا، خیار، ذرت کلم، بامیه، بادمجان و طالبی است.

برخی از اهالی روستای کاسکان هم دام‌های خود را برای چَرا به کوه می‌برند، پوشش گیاهی کوه در این روستا بیشتر بوته زار، علفزار و درختان کُنار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فصل بهار طبیعت نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم