Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، در بیانیه دانشگاهیان  فنی و حرفه این کشور آمده است: بار دیگر جاهلیت و ارتجاع سیاه در عربستان با جنایت اعدام دسته جمعی ده ها تن از مردم مظلوم و بی دفاع، از چهره سفاک و ددمنشانه خاندان سعودی پرده برداری کرد و عمق خباثت، دنائت و روحیه ضد مردمی این خاندان منحوس را به نمایش گذاشت، در این دنیای به ظاهر متمدن بوق های رسانه ای مستکبرین آن قدر صدای نخراشیده خود را در تقبیح حمله به کشور هم پیمان مردمان چشم آبی بالا برده اند که گویی دیگر مردمی مظلوم تر از اینها در کره خاکی وجود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: ما جنگ و خونریزی و جنایت را در همه جای دنیا محکوم می کنیم، آیا شما هم می توانید اینگونه عمل کنید؟ اگر چنین است و در ادعای حمایت از حقوق بشر صادق هستید، مردمان یمنی، سوری، عراقی، افغانی، نیجری، فلسطینی، کشمیری و....و اکنون عربستانی را هم دریابید، اصلاً منطق شما در حقوق بشر کدام است که اعدام دسته جمعی دهها نفر در عربستان شما را به هیچ واکنشی نمی رساند و حتی با سکوت خود حمایت هم می کنید.

دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای در این بیانیه آورده اند: ریشه چنین رفتار رسانه ای دوگانه و چندگانه آنجاست که شما سر در آخور صهیونیسم دارید صهیونیسمی که با سوءاستفاده از تعالیم پیامبر الهی حضرت موسی سلام الله علیه مشغول بسط و تحکیم سلطه گری خود در دنیاست. در این بین خاندان منحوس آل سعود هم که پایه و اساس حکومتشان از یک طرف سرسپردگی به استکبار جهانی و صهیونیسم و از طرف دیگر ظلم به مردم عربستان بوده و هست، برای تحکیم سلطه خود از هیچ جنایتی گذر نکرده اند و اکنون به لطف پوشش رسانه ای که به واسطه جنگ در اوکراین مهیا شده، دست به جنایتی جدید آلوده اند.

در  بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای همراه با سایر مردم حق طلب دنیا به حکم باورهای انسانی و اسلامی خود که بر همان اساس بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی نیز فرمود: ما شریک غم همه مظلومان جهانیم، همانطور که خواهان پایان بخشیدن به جنگ و خونریزی در جای جای جای این کره خاکی هستیم، خواهان توقف و رسیدگی به جنایات ضد بشری خاندان سعودی در عربستان بوده و این جنایت را به شدت محکوم می کنیم.

دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای با ابراز همدردی با بازماندگان مردم مظلوم عربستان، به خاندان منحوس آل سعود هشدار دادند: صبر انقلابی مسلمین و آزادگان جهان حدی دارد و این خون های به ناحق ریخته شده به حکم قران کریم روزی گریبان ناپاک شما را می گیرد تا آن حد که نفس ناپاک تان را قطع خواهد کرد و آن روز دیگر راه به جایی نخواهید برد  و به سرنوشت محتوم حکومت های دیکتاتوری تاریخ خواهید پیوست.     

به گزارش ایرنا، وزارت کشور عربستان ۲۱ اسفندماه امسال از اجرای حکم اعدام ۸۱ تن از جمله ۴۱ جوان شیعه خبر داد که بزرگترین اعدام دسته جمعی در چند دهه اخیر در این کشور محسوب می شود.                                                        

برچسب‌ها اوکراین رژیم آل سعود شیعه دانشگاه فنی وحرفه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین رژیم آل سعود شیعه اوکراین رژیم آل سعود شیعه دانشگاه فنی وحرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟