Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش این گروه صنعتی با اعلام این خبر گفت: سهم تراکتورسازی ایران از تامین نیاز کشاورزان به قطعات ماشین آلات کشاورزی 7 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و از رقم 11 به 18 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رامین خلعت بری افزود: این افزایش درصدی سهم بازار، زمینه را برای رشد فروش قطعات تراکتورسازی فراهم آورده بطوری که رقم یک هزار و 360 میلیارد ریالی فروش قطعات سال گذشته به 2 هزار و 400 میلیارد ریالی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نگاهی به آمار و ارقام فروش سال 1399 و امسال حکایت از رشد بیش از 76 درصدی نیز از جهت رقم فروش دارد تاکید کرد: تا این لحظه بیش از 93 برنامه پیش بینی شده برای بخش فروش قطعات تراکتور محقق شده است.

صادرات قطعات ماشین آلات کشاورزی به تاجیکستان، سودان و عراق

خلعت بری از داشتن نیم نگاه صادراتی و حضور در بازارهای جهانی حوزه مدیریتش نیز خبر داد و اظهار داشت: باتوجه به سیاستهای مدیریتی گروه صنعتی تراکتورسازی، از نیمه دوم امسال شرکت بازرگانی گامهایی را برای حضور در بازارهای جهانی برداشته بطوری که با صادرات حدود 8 میلیارد ریالی قطعات به کشورهای تاجیکستان، عراق و سودان، ارزیابی هایی برای توسعه این بازار در سالهایی آتی را داشته است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران از بخش خدمات پس از فروش حوزه ماموریتش به عنوان یکی از اساسی ترین اهداف تراکتورسازی یاد و تاکید کرد: فعالیت خدمات پس از فروش تراکتورسازی ایران توسط 188 نمایندگی این مجموعه پشتیبانی می شود که بزرگترین و تنها شبکه خدمات پس از فروش کشور در بحث ماشین آلات کشاورزی می باشد.

وی ضمن یادآوری گارانتی 2 ساله تراکتورهای تولیدی در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران افزود: علاوه بر گارانتی 2 ساله، 3 مورد سرویس نیز به صورت رایگان به تمامی تراکتورهای تولیدی در گروه داده می شود که طی امسال حدود 36 هزار مورد سرویس رایگان برای تراکتورهای ارائه شده به کشاورزان داده شده که این رقم نیز در مقایسه با سال گذشته رشد نزدیک به 19 درصدی داشته است.

خلعت بری تعداد تراکتورهایی را که امسال مشمول گارانتی می شدند 42 هزار و 900 دستگاه اعلام و اضافه کرد: این تعداد تراکتور شامل محصولاتی می باشد  که طی امسال و سال گذشته و با در نظر گرفتن گارانتی 2 ساله به کشاورزان ارائه شده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رشد آمار و ارقام سودان عراق خدمات پس از فروش تراکتور سازی ماشین آلات کشاورزی تراکتورسازی ایران خدمات پس از فروش گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت