Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@11:39:09 GMT

چرا در ویلاهای شمال نباید نگران کرونا بود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۷۵۴

چرا در ویلاهای شمال نباید نگران کرونا بود؟

با توجه به گذشت دو سال از شیوع اپیدمی ویروس کرونا در سراسر جهان و کشور ما ایران، همه‌ی ما نیازمند سفری آرام و دل‌نشین، بعد از این ایام سخت خواهیم بود.

بسیاری از اقامتگاه‌ها و ویلاهای سراسر کشور با ارائه تمهیدات بهداشتی اقدام به پذیرایی از مسافران خود می‌کنند تا خیال آن‌ها از این ویروس در سفر راحت‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین سبب در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا در ویلاهای شمال نباید نگران کرونا بود؟

سفری دلنشین با اقامت در ویلاهای ساحلی شمال

نوشیدن یک نوشیدنی گوارا در ویلایی کنار دریا و شنیدن صدای برخورد امواج دریا در چند متری خود، می‌تواند سفر شما را با ترکیبی از راحتی، آرامش و لذت به نهایت برساند. مهم نیست در چه فصلی به سفر می‌روید، اجاره ویلا دوبلکس شمال دقیقاً همان چیزی است که عاشقان سفر به خوبی خواستار آن هستند. ویژگی‌هایی که باعث می‌شود اقامت در ویلا در نزدیکی آب بسیار آرام و دل‌نشین باشد به موارد مختلفی بستگی دارد، که از مهمترین آن‌ها باید به تمیزی و امکانات بهداشتی ویلا اشاره کرد.

ابتدا با خود مهربان باشید

یکی از ویژگی‌های خاص شیوع کرونا این است که تمام مردم در سراسر دنیا با مشکلات مرتبط با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بسیاری از مردم این روزها استرس و اضطراب سفر در دوران کرونا دارند. به جای اینکه دائماً فکر کنید که برای رفع اضطراب خود چکار کنید، به این فکر کنید که این فکر و خیال و استرس، کاملاً طبیعی است. پس لازم نیست به خودتان بیش از حد سخت بگیرید یا فکر کنید که مشکل خاصی از لحاظ روانی پیدا کرده‌اید.

راه‌های پیشگیری از کرونا در اقامتگاه‌ها

بخشی از اتلاف وقت ما در طول مسافرت، ناشی از زمان مورد نیاز برای پیدا کردن یک اقامتگاه است. در دوران پاندمی کرونا این مسأله جدا از هدر دادن وقت، باعث افزایش خطر ابتلاء به ویروس کرونا نیز خواهد شد. از همین رو برای مقابله با کرونا در سفر تا جای ممکن اقامتگاه مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. همچنین دقت کنید محل اِسکان انتخابی شما، تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمائید.

مواردی که گفته شد نیمی از مسیر است و نیم دیگر به شما و سایر مسافران وابسته است. برای همین تلاش کنید موارد زیر را در دستور کار خود داشته باشید:

استفاده از ماسک در راه‌روها و سالن انتظار کاهش تماس با سطح‌های بسیار آلوده از جمله دستگیره‌ها، دکمه‌های آسانسور و… ضدعفونی سطوح پرتماسی مانند دستگیره‌ی در اتاق، کنترل‌ها و… حفظ فاصله با سایر مسافران استفاده از آسانسور با تعداد نفرات کم

ویلاهای شمال را آنلاین اجاره کنید

تفاوتی نمی‌کند که به فکر اجاره ویلا با ساحل اختصاصی رامسر باشید و یا نوشهر، با مراجعه به سایت‌های معتبر اجاره اقامتگاه‌ها، هتل، ویلا و سوئیت می‌توانید از خدمات بهداشتی این اقامتگاه‌ها اطمینان حاصل کنید و نگرانی از کرونا را در طول سفر کنار بگذارید.

اقامتگاه‌های ارائه شده در سایت‌های معتبر رزرو هتل و ویلا، به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند. همچنین در این اقامتگاه‌ها به هرکدام از مهمانان یک پک بهداشتی رایگان تعلق خواهد گرفت. با این کار هم سفری بدون کرونا خواهید داشت و هم در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید.

ویلای شمال را از جاباما رزرو کنید

اگر به دنبال یک سایت معتبر برای اجاره اقامتگاه هستید تا خیال خود را از بابت کرونا راحت کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت جاباما مراجعه کنید. جاباما با ارائه امکاناتی مانند انتخاب بازه قیمت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با هر بودجه‌ای، ویلا، اقامتگاه یا هتل موردنظرتان را رزرو کنید. اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال اجاره ویلا ساحلی در شمال باشید، می‌توانید با خیال راحت با جاباما گزینه موردنظرتان را پیدا کنید. اجاره ویلای استخردار در نوشهر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های برای سفرهای شما باشد

حتی اگر برای سفری لوکس و خاطره‌انگیز، دنبال اجاره ویلا استخردار در شهرهای مختلف ایران باشید، می‌توانید آن را به راحتی در جاباما انجام دهید. در کنار همه این موارد، جاباما تخفیف‌های ویژه‌ای برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در نظر گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید هتل، ویلا یا اقامتگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت در شهر موردنظرتان رزرو کنید.

ویلاها و اقامتگاه‌هایی که با جاباما همکاری دارند، به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند و دیگر نیازی نیست که نگران کرونا در طول سفر باشید و می‌توانید از اقامت خود در ویلاهای شمال لذت ببرید. در این مقاله تلاش کردیم تا به این پرسش پاسخ دهیم؛ چرا در ویلاهای شمال نباید نگران کرونا بود؟

کد خبر 562174

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اجاره ویلا شمال اجاره سوئیت اجاره منزل کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویلاهای شمال اقامتگاه ها نگران کرونا اجاره ویلا رزرو کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند