Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:19:53 GMT

نقش همیاران پلیس در کتاب‌های درسی آورده شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۸۴۲

نقش همیاران پلیس در کتاب‌های درسی آورده شود

به گزارش گروه جامعه ایرنا، عباس مهاجر در همایش آماده باش نوروزی «همیاران پلیس»، «پلیس یاران نوجوان» و «فرهنگیاران ترافیک» اظهار داشت: همیاران پلیس برای سنجش شایستگی عمومی جامعه، فرهنگ رانندگی و ترافیک و انضباط اجتماعی نمادهای خوبی هستند.

وی افزود: براساس پژوهشی که در بخش پلیس انجام شده است، نقش همیاران پلیس را در حوادث خودرویی ۲۰ درصد در کاهش آسیب دیدگی مردم موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر خطاب به همیاران پلیس بیان کرد: باید به پلیس کمک کنیم که نقش دانش آموزان دو برابر شود و به خانواده خود قواعد راهنمایی رانندگی را با احترام رانندگی کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: اراده آموزش و پرورش براین است که در اجرای این طرح در کنار پلیس باشد باید در این طرح اقدامات آموزش و پرورش به کمک پلیس در کتاب های درسی و کارگاه های آموزشی و فرهنگ سازی در فضاهای پرورشی دیده شود.

وی افزود: طبق پژوهشی در آموزش و پرورش ۷۵ درصد بچه ها به نقش همیاران پلیس علاقه دارند.

وی ضمن درخواست از رئیس پلیس راهور ناجا اشاره کرد: سامانه ها و زیرساخت های مجازی راه اندازی و تامین شود همچنین در تولید محتواها به ما کمک‌ شود تا بتوان طرح همیاران پلیس را به خوبی اجرا و برگزار کرد.

آماده باش سراسری همیاران پلیس در سفرهای نوروزی شکل گیرد

همچنین سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در این مراسم اظهار داشت: امسال سعی کردیم همایش همیاران پلیس را در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار کنیم اما موج ششم کرونا جلسه ما را محدودتر کرد.

وی افزود: آماده باش سراسری همیاران پلیس در سفرهای نوروزی شکل گیرد یکی از مشکلات اصلی ما در حوزه تصادف و ترافیک بحث انضباط در عبور و مرور است.

هادیانفر ادامه داد: حدود ۸۴ میلیون جمعیت در کشور داریم که به نوعی کاربر در حوزه ترافیک هستند اگر بتوانیم انضباط را آموزش و آن را نهادینه کنیم این فرهنگ می تواند در کاهش حوادث ما موثر باشد.

رییس پلیس راهور ناجا نقش همیاران پلیس را در توسعه انضباط و کنترل ترافیک موثر دانست و گفت: امیدواریم با مشارکت شما همیاران پلیس شاهد تصادفات و ترافیک کمتر باشیم.

برچسب‌ها مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان نقش همیاران پلیس همیاران پلیس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد