Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@15:39:17 GMT

برای بلیط هواپیما، کف قیمتی تعیین شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۴۸۵۷

برای بلیط هواپیما، کف قیمتی تعیین شد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی افزود: ما معتقدیم باید واسطه‌ها و دلالان از فروش بلیت هواپیما حذف شوند. سعی خواهیم کرد سبد فروش ایرلاین‌ها مستقیماً به مسافر متصل شود. اینکه درباره کف قیمت صحبت کرده بودم نگرانی ام در خصوص ایمنی پرواز بود. درآمد ایرلاین‌ها با ایمنی پرواز ارتباط مستقیم دارد اما این به معنای گران فروشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بخش با اشاره به اینکه خرید ای تی آر را برای اقلیم کشور کارشناسی نمی دانم ادامه داد: ۱۰ فروند هواپیما خریداری شده است.

محمدی بخش گفت: فروش چارتری وجود دارد و کسی آن را کتمان نکرده است اما تعیین تکلیف خواهد شد. ما در شورای عالی هواپیمایی سقف بلیت تعیین کردیم و با ایرلاین‌ها و آژانس‌های گران فروش مقابله می‌کنیم.

منبع: مهر اخبار مرتبط ۲۰:۰۵:۵۶ ارزان فروشی بلیت هواپیما ممنوع! ۱۹:۰۳:۴۳ قیمت‌های جدید بلیت هواپیما منتشر شد ۱۹:۱۸:۱۱ خبر خوش برای مسافران پروازی ۲۰:۲۴:۵۳ پرداخت تسهیلات به ایرلاین‌ها به جای افزایش قیمت بلیت ۰۱:۲۸:۳۷ سایت‌ها و چارترکننده‌ها عامل گرانی بلیت هواپیما ۱۲:۰۶:۲۷ گرانی تا ۸۰۰هزاز تومانی و بی سروصدای بلیت هواپیما

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو درآمد سازمان هواپیمایی کشوری هواپیما بلیت هواپیما کف قیمت بلیط هواپیما محمدی بخش بلیت هواپیما ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه