Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:09:31 GMT

چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۵۳۴۰

چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت در شیراز برگزار شد

به گزارش ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز روز چهارشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت سرهنگ دوم شهید "علی اکبر رنجبر" در شیراز،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام ، اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافلیم، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت خوب و مطلوبی برقرار است و ما باید کسانی که این امنیت را به وجود می آورند بشناسیم و از آن ها قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله لطف الله دژکام بیان کرد: در روایات اسلام از سلامت و امنیت به عنوان دو نعمتی نام برده شده است که تا وقتی انسان آن ها را دارد قدرشان را نمی داند و به محض اینکه خللی در این دو نعمت به وجود بیاید، قدر آن ها را بهتر و بیشتر خواهد دانست.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت های بزرگ خداوند در جامعه است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت خوب و مطلوبی برقرار است و ما باید کسانی که این امنیت را به وجود می آورند بشناسیم و از آن ها قدردانی کنیم.

آیت الله دژکام تأکید کرد: امروز مجموعه کارکنان انتظامی که در رأس مسئولیت ایجاد امنیت جامعه قرار دارند و برای حفظ و حراست از آرامش مردم تلاش می کنند، باید مورد قدردانی قرار گیرند.

وی تأکید کرد: امنیت نعمت بزرگی است که از آن غافل هستیم و امروز باید ابعاد مختلف امنیت برای مردم تبیین و شناسانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت وجود امنیت اخلاقی در جامعه، عنوان کرد: با وجود اینکه دشمنان به صورت ویژه در این موضوع ورود کرده اند، ولی مجموعه انتظامی در راستای تأمین امنیت اخلاقی تلاش ها و اقدامات گسترده ای انجام می دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.

در این مراسم یاد و خاطره شهید والامقام سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی "بیدزرد" که سیزدهم بهمن ماه سال جاری بر اثر درگیری  به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، گرامی داشته شد.

  شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس  ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰ حکم قصاص برای متهم این پرونده را اعلام کرد و  قاتل شهید رنجبر به قصاص، حبس، شلاق  و پرداخت دیه محکوم شد.

برچسب‌ها شهید فرماندهی نیروی انتظامی فارس شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید فرماندهی نیروی انتظامی فارس شیراز شهید فرماندهی نیروی انتظامی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا ضربت امروز، ۱۰ اردیبهشت در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف‌آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود