Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نماینده ی ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بانوان استان هرمزگان موفقیت‌های خوبی را در سطوح ملی ورزش کسب کرده و خوش درخشیده‌اند. اداره کل ورزش و جوانان باید مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای برای این بانوان در نظر بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در روایات و آموزه‌های دینی ما سقف سن جوانی ۲۸ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، با ذکر این نکته که جوان باید تمام انرژی و نشاط جوانی خود را در این مقطع به کار بگیرد، عنوان کرد: انسان وقتی به بالای ۴۰ سال می‌رسد دیگر نمی‌تواند مانند جوانی نشاط و انرژی‌ای در سطح جوانی داشته باشد به همین جهت باید تا قبل از رسیدن به سن‌های بالاتر از ظرفیت جوانی نهایت استفاده را برد.
نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، دوران رشد کمال و معرفت انسان را دوران جوانی دانست و گفت: حضرت علی اکبر ذوب و مجذوب بندگی الهی بودند که نشان دهنده این است که سن جوانی سرعت دهنده به مسائل معنوی انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با تاکید بر سرمایه‌گذاری روی جوانان، گفت باید برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت جوانان انجام شود.

وی، با ذکر این نکته که تقویت سازمان‌های مردم نهاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: تا هنگامی‌که جوانان وارد فعالیت تشکیلاتی، منسجم و هماهنگ قرار نگیرند، نمی‌توانند تجربیات دوران جوانی خود را کامل کند.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به بازنگری سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با جوانان، ابراز کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید بررسی کند که آیا سازمان‌های مردم نهاد که به نام جوانان ثبت شده است تا چه میزان در حال فعالیت هستند و آیا کیفیت قابل قبول را دارند یا خیر.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با تاکید بر رفع موانع سر راه این سازمان‌ها، گفت: اگر این سمن‌ها در حال فعالیت هستند، حمایت مناسب را در دستور کار قرار دهید و در غیر این صورت اقدام به سلب مجوز کنید.

وی، با اشاره به موفقیت‌های ملی بانوان ورزشکار استان هرمزگان، گفت: بانوان استان هرمزگان موفقیت‌های خوبی را در سطوح ملی ورزش کسب کرده و خوش درخشیده‌اند. اداره کل ورزش و جوانان باید مشوق‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای برای این بانوان در نظر بگیرد.

نماینده  ی ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ورزشکاران وقتی وارد سطوح بالاتر از استانی یعنی ملی و جهانی می‌شوند، به واسطه حرفه‌ای‌تر شدن فعالیت‌ها، هزینه‌هایشان نیز افزایش پیدا می‌کند و دیگر نمی‌تواند هزینه‌ها را تامین کنند. اگر حمایت از این اقشار انجام نشود، تمام سرمایه‌گذاری‌ها برای تحقق هدف‌گذاری‌های انجام شده یعنی افتخار آفرینی برای استان هرمزگان، هدر خواهد رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به شرایط عقب‌گرد تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و شهرداری بندرعباس در دورانی خاص، گفت: خوشبختانه شرایط رو به اوج گرفتن است، اما نیازمند حمایت ویژه احساس می‌شود.

وی، با اشاره به اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنایع هرمزگان در روند توسعه ورزش استان، گفت: با راه اندازی صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، میزان ایفای مسئولیت صنایع در بخش‌های مختلف شفاف خواهد بود و می‌توان برنامه ریزی مناسبی برای تحقق اهداف در بخش‌های مختلف از جمله ورزش انجام داد.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در استان هرمزگان، گفت: ورزش‌های قهرمانی یک هویت و اعتماد به نفسی به جوانان خواهد داد و می‌تواند نقش مهمی در رشد و اعتلای جوانان ایفا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به خانه کشاورز، خانه مطبوعاتگفت: پیشنهاد می‌کنم که خانه جوان را برای ایجاد پاتوقی برای جوان‌ها را تشکیل دهید تا جوانان بتوانند اقدام به ارائه ایده و اشتراک نظر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هرمزگان بانوان ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست