Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تیمور پورحیدری در کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی اظهار داشت: کارت بازرگانی با هدف تسهیل در امور و نظام مندی مبادلات تجاری صادر می‌شود بنابراین هرگونه تخلف سوء استفاده از کارت بازرگانی تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۶۱۸ کارت بازرگانی در استان تاکید کرد: رسالت کارگروه پایش کارت بازرگانی رصد و پایش مداوم فعالیت دارندگان کارت‌های بازرگانی بر چارچوب و مدار قانون است بنابراین در صورت محرز شدن تخلف با اجاره دهندگان کارت بازرگانی به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان از صدور بیش از ۱۴۵ کارت بازرگانی در استان طی سالجاری  خبر داد و گفت: این میزان در سال قبل ۴۸ کارت بازرگانی بود که این موضوع نشان دهنده بهبود فعالیت های تجاری در استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

 رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گیلان نیز در بخش دیگری از این نشست که مربوط به کمیته اقدام ارزی بود، گفت: تجار و بازرگانان به تعهدات ارزی خود عمل نمایند تا درگیر چالش های استعلام از سامانه برای ادامه فعالیت نشوند.

 هادی تیزهوش تابان روند سامانه ای شدن امور ارزی ثبت تعهدات انجام شده در سامانه را ضروری دانست و بیان کرد: بر اساس قانون؛  تکلیف تجار و بازرگانان برای بحث ارزی مشخص شده است و به هیچ عنوان تبعیضی در کار نیست و تمامی فرایند به صورت الکترونیکی و یکپارچه انجام می شود.

برچسب‌ها رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان کارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی

براساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در فلسطین اشغالی، بیش از نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند زمانش رسیده که کلیه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی مسوولیت شکست امنیتی ۷ اکتبر را بر عهده بگیرند و استعفا کنند.

به گزارش ایسنا، مطابق با این نظرسنجی که در روزنامه «معاریو» منتشر شد، ۶۳ درصد صهیونیست‌ها پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی  (آمان)، تاثیرگذارترین سازمان بر سیاست دفاعی رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در هفتم اکتبر، بر این عقیده هستند که وقتش رسیده بقیه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی مسوولیت شکست امنیتی را بپذیرند و استعفا کنند. ۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان هم گفتند با استعفای فرماندهی مخالفند.

این نظرسنجی نشان داد که بین مواضع رأی دهندگان به احزاب رژیم صهیونیستی تفاوتی وجود ندارد.

به نقل از سایت خبری «عرب۴۸»، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای بازگرداندن صهیونیست‌های ساکن شهرهای مرزی، عملیات نظامی بزرگی را در لبنان آغاز کند. ۶۱ درصد از رای‌دهندگان احزاب راستگرا گفتند که انتظار دارند عملیات نظامی بزرگی در لبنان انجام شود، در حالی که در میان رای‌دهندگان حزب چپ‌میانه، ۳۴ درصد انتظار چنین عملیات نظامی را دارند.

براساس این نظرسنجی، محبوبیت فراکسیون «اردوگاه اصلی» به رهبری «بنی گانتس» کاهش یافته است و اگر اکنون انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شود، ۲۹ کرسی در مقایسه با ۳۱ کرسی در نظرسنجی هفته گذشته به دست می‌آورد. حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم تعداد کرسی‌هایی را که در نظرسنجی هفته گذشته به دست آورده بود، یعنی ۲۱ کرسی را حفظ می‌کند.

در این نظرسنجی حزب «یش عتید» به ریاست «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ۱۳ کرسی، حزب «اسرائیل بیتنا» به ریاست «آویگدور لیبرمن» ۱۱ کرسی به دست آوردند. همچنین حزب «شاس» ۹ کرسی، حزب «عوتسما یهودیت» به ریاست «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی ۹ کرسی، فراکسیون «یهودیت تورات» ۷ کرسی و جبهه «عرب برای تغییر» ۵ کرسی به دست آوردند. 

این نتایج نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، احزاب ائتلاف فعلی ۵۰ کرسی و در مقابل احزاب مخالف از جمله اردوگاه اصلی که پس از جنگ غزه به کابینه پیوستند، ۶۵ کرسی کسب خواهند کرد.

۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گانتس و ۳۶ درصد هم نتانیاهو را برای تصدی پست نخست وزیری مناسب‌تر دانستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف