Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های یمنی ادعای شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تلاش برای برگزاری مذاکرات صلح را مردود خواندند. خبرگزاری میزان - «حسین العزی»، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن به گزارش «رویترز» درباره برگزاری مذاکرات صلح در «ریاض»، پایتخت عربستان به ابتکار شورای همکاری خلیج فارس، واکنش نشان داد.   «العزی»، می‌گوید مادامی که یمن در محاصره باشد هرگونه صحبت از صلح بی اعتبار است و محاصره مداوم یمن یک شاخص جنگ باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود «آمادگی ما برای توقف دفاع از خودمان، مشروط به پایان تجاوزهای آن‎هاست؛ چرا که همیشه تسلیم شدن یا دست کشیدن از حقوق مردم و کشورمان برای ما مردود است.»   «العزی»، ادامه داد «آمریکا برای کشور‌های عضو ائتلاف سعودی و سازمان ملل وظایف و نقش‌هایی ترسیم کرده تا آن‌ها از یک جنگ مستمر خارج نشوند؛ واشنگتن از ورود کشور‌های عضو ائتلاف به مذاکرات صلح واقعی جهت توقف جنگ ممانعت می‌کند تا ماموریت انحصاری آن‌ها فقط و فقط جنگ و فرماندهی آن با ضمانت موقت عدم تعهد باشد.»   این مقام یمنی همچنین اظهار کرد «آمریکا همه ویژگی‌های یک میانجی واقعی صلح را از سازمان ملل گرفته است و ماموریت این سازمان را به اتلاف وقت در فعالیت‌های رسانه‎ای، یا اقدام‌هایی مانند پیگیری و تدوین خبرها و ارائه گزارش‌های ماهانه و دوره‌ای کاهش داده است.» بیشتر بخوانید: میلیون‌ها یمنی در معرض مرگ ناشی از قحطی و گرسنگی ادعای شورای همکاری خلیج فارس درباره دعوت از طرفین درگیری در یمن در همین حال «هشام شرف»، وزیر خارجه یمن نیز برگزاری چنین نشستی را غیر عقلانی توصیف کرد.   «عبدالملک بدرالدین»، دبیرکل انصارالله و «محمد علی الحوثی»، عضو ارشد دفتر عالی سیاسی یمن نیز پیشتر تاکید کرده بودند که تا زمان وجود محاصره و جنگ اقتصادی علیه یمن نمی‌توان از مذاکرات صلح سخن گفت.   جنگ ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان که از سال ۲۰۱۵ آغاز شده، سبب شده تا «یونیسف» گزارش دهد «یمن پس از سال‌ها جنگ و محاصره مداوم ائتلاف سعودی علیه این کشور در آستانه سقوط در یک بحران گرسنگی فاجعه‌بار است.»   انتهای پیام/ برچسب ها: یمن انصارالله عربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن یمن انصارالله عربستان شورای همکاری خلیج فارس مذاکرات صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ردایی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران میزان بودجه شهری را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۲ درصد بودجه عمرانی و مابقی جاری است.

وی با اظهار این که در سال جاری شش واحد مغاز ه برای تعریض خیابان مرکز شهر تملک می‌شود، افزود: همچنین بعد از سه دهه توانستیم کل خیابان‌های سطح شهر را آسفالت کنید.

وی از مرزن آباد به عنوان دروازه ورودی استان یاد کرد و معدن مرزن کوه را چالش اصلی در شهر ذکر کرد و گفت: مسؤولان برای آن که جلوی فعالیت کارخانه معدن را بگیرند، وعده داده اند زیرا این مکان برای فعالیت معدنکاری مناسب نیست.

ردایی با اظهار این که معدن از دوره سوم شورای شهر ثبت شده است و همکاران شوراهای قبلی جلوی فعالیت آن را گرفته بودند، گفت: متأسفانه مردم مرزن آباد مظلوم واقع شدند.

رئیس شورای شهر مرزن آباد با بیان این شهر به شهر اکسیژ معروف بود، گفت: به دلیل فعالیت‌های معدنکاری این شهر به شهر گرد وخاک تبدیل شده است.

وی شمار معادن فعال در حاشیه وحریم شهری را ۱۲ واحد ذکر کرد و گفت: هیچ عایدی از معدن به شهر نمی‌رسد.

ردایی به فعالیت ۱۰ باشگاه ورزشی در شهر مرزن آباد اشاره و اضافه کرد: به توجه به شمار بالای ورزشکاران، راه اندازی اداره ورزش مستقل در شهر و بخش مرزن آباد الزامی به نظر می‌رسد.

رئیس شورای شهر مرزن آباد پایین و اندک بودن محدوده شهری را از مشکلات شهر مرزن آباد بیان کرد و گفت: افزایش محدوده شهری الزامی بوده زیرا ۶۰ درصد محدوده شهری خارج از بافت است.

ردایی ترافیک را مهمترین معضل شهر مرزن آباد عنوان کرد وگفت: ترافیک سنگین سبب می‌شود تا بومی‌های منطقه در ایام پایان هفته و تعطیلات گرفتار شوند و برای خروج از شهر با مشکل روبرو شوند.

وی اعتبار موردنیاز برای تملک چهار واحد مغازه را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6090223

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟