Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:39:23 GMT

آخرین آمار حوادث چهارشنبه آخر سال تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۵۷۹۷

آخرین آمار حوادث چهارشنبه آخر سال تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، یحیی صالحی طبری رییس مرکز اورژانس تهران ؛ آمار مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران (نهایی ) را اعلام کرد: بر اثر حوادث شب گذشته 140 در شهر تهران مصدوم شدند که از این تعداد 85 نفر به بیمارستان منتقل شدند و 54 نفر در محل درمان شدند همچنین یک نفر نیز جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از این تعداد 46 نفر عابر پیاده بوده‌اند. 26 نفر دچار آسیب چشمی، 54 نفر سوختگی، 5 نفر قطع عضو و 55 نفر نیز دچار آسیب سطحی شده اند. از این تعداد 118 نفر مرد و 22 نفر زن بوده اند.

اخبار مرتبط ۱۳:۳۷:۳۲ ۶۴ درصد سوختگی های چهارشنبه سوری برای ۶ تا ۱۸ ساله هاست ۱۰:۳۲:۲۸ تصاویر دلخراش از چهارشنبه سوری ۰۲:۲۸:۱۲ وقوع ۱۸۱ آتش سوزی در پایتخت ۰۱:۵۴:۵۱ مرگ ۱۷ نفر در حوادث چهارشنبه سوری ۰۰:۲۰:۴۱ آمار مصدومان چهارشنبه سوری به بیش از ۱۷۰۰ تن رسید ۲۳:۱۴:۲۰ آخرین وضعیت تلفات چهارشنبه سوری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بیمارستان چهارشنبه سوری شهر تهران حوادث چهارشنبه سوری فوتی های چهارشنبه سوری مصدومین چهارشنبه سوری چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090998 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان