Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، رضا قاسمیان در نشست با مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به مناسبت روز جوان اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود چهار استان که بیشترین سرانه مطالعه را دارند کمترین میزان بیکاری را دارند و این اطلاعات اهمیت اقدامات آموزشی و فرهنگی را نشان می‌دهد.

وی افزود: برای تقویت فکر باید فرهنگ مطالعه ترویج شود و سبک زندگی به گونه‌ای تغییر یابد که کتاب همیشه در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: رونق مطالعه باعث بروز خلاقیت و به دنبال آن افزایش اشتغال خواهد شد و باید در این استان نیز در این زمینه بیش از پیش کار شود.

قاسمیان ادامه داد: اگر فرهنگ آموزش و مطالعه ارتقا یابد، پس‌اندازهای مردم به جای اینکه به سمت خرید طلا سوق پیدا کند به سمت اشتغالزایی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان هدایت خواهد شد ، اتفاقی که در چین افتاد و اکنون این کشور یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی دنیاست.

وی افزود: از طرف دیگر برای استفاده از فکر و روح قوی به یک جسم قوی و سالم نیاز داریم که برای رسیدن به این هدف باید برنامه‌های ورزشی برای مردم در جای جای استان در دستور کار قرار بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل همچنین گفت: بر اساس یک طرح مدور دنبال بیمه عمر محتوای جسم هستیم و برای حصول این امر از ابزارهای سجاده، کتاب و توپ استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح سجاده نماد و ابزاری برای رسیدن به یک روح و ایمان قوی، کتاب نماد و ابزاری برای رسیدن به یک فکر قوی و توپ هم وسیله و نمادی برای رسیدن به یک جسم قوی است ، تقویت این سه ابزار که باعث تقویت روحیه و ایمان، فکر و جسم می شود انسان را از گردنه‌های سخت زندگی عبور خواهد داد.

فرشید سلیمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: کلمه جوان تداعی‌کننده انرژی است و اگر این انرژی در مسیر صحیح باشد باعث رونق کشور خواهد شد و یکی از وظایف ما در دانشگاه این است که جوان و انرژی که دارد را در مسیر درست قرار دهیم.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو اردبیل استانداری اردبیل سرانه مطالعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو اردبیل استانداری اردبیل سرانه مطالعه برای رسیدن خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌ای برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد، تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص سایر اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند، سال گذشته در استان ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر موفق به دریافت وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی