Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیروزی در شهرآورد به دلیل حساسیتی که دارد از قهرمانی لیگ هم شاید به نوعی مهم‌تر باشد، چه بسا مربیان پیروز در این دیدار به جایگاه‌های بالاتری رسیدند.

«بهتاش فریبا»  در رابطه با شهرآورد ۹۸ اظهار داشت: دیداری مهم و حساس است که در آن هم مدیریت و هم کادر فنی و صد البته هواداران فقط به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه گفته می‌شود این بازی فقط سه امتیاز دارد اصلا درست نیست، چرا که بسیاری از مربیان با پیروزی در این بازی به جایگاه‌های بالاتری رسیدند و خیلی‌ها نیز با شکست در این دیدار جایگاه خود را از دست دادند. برای بیشتر هواداران و پیشکسوتان، پیروزی در این بازی مهم‌تر از قهرمانی است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد گفت: در جایگاهی نیستم که بتوانم نتیجه را پیش‌بینی کنم. اما استقلال با توجه به اختلاف امتیازی که ایجاد کرده است، در شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به پرسپولیس قرار دارد و آبی‌پوشان پایتخت با برنده شدن در این دیدار می‌توانند کلید قهرمانی این فصل را بدست آورند. از طرف دیگر تیم پرسپولیس انسجام بالایی دارد و به دنبال کم‌کردن فاصله امتیاز است.

فریبا در مورد خریدهای خارجی استقلال افزود: «رافائل سیلوا» آنقدر با تیم هماهنگ بوده که انگار از اول فصل با تیم تمرین می‌کند. او بازیکن دو پایی است که می‌تواند بازی‌سازی را از عقب زمین انجام دهد و به نظر بنده استقلال می‌تواند با وجود این بازیکن و عارف غلامی به سیستم ۲-۵-۳ خود برگردد. آمانوف نیز بازیکن دونده و با قدرت حمل توپ بالایی است و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به هماهنگی لازم با تیم برسد.

وی در مورد خریدهای پرسپولیس نیز بیان کرد: این تیم هم خریدهای خارجی خوبی داشته که می‌توانند به آن‌ها در ادامه لیگ کمک کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه چه بازیکنانی می‌توانند ستاره شهرآورد باشند، گفت: از تیم استقلال می‌توان «مهدی مهدی‌پور» و «امیرحسین حسین‌زاده» را نام برد و از تیم رقیب «میلاد سرلک» و «وحید امیری» را جزو بازیکنانی دانست ک می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

نود و هشتمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه بیست و ششم اسفندماه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و سرخآبی‌های پایتخت برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم