Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روح الله صالحی روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه که در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان،  برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان اهدای این تعداد جهیزیه به صورت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سطح کشور، ۲۳ هزار کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت می‌شود، گفت: سهم استان زنجان از این میزان، ۲۸۲  سری جهیزیه و هدیه ازدواج  بود که اعتبار این تعداد جهیزیه و هدیه ازدواج، رقمی بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اظهار داشت: بدین ترتیب از ابتدای امسال ۸۷۱ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در استان زنجان اهدا شده است.

صالحی با تاکید بر اینکه بخشی از این جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، از تعهدات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان بود تصریح کرد: بخشی از کمک هزینه ازدواج نیز قبل از پایان سال به حساب متقاضیان تحت پوشش واریز می شود.

وی خاطرنشان کرد: همه کمک های مردم و خیرین اعم از نقدی و غیرنقدی در کوتاهترین زمان ممکن بین جامعه هدف توزیع می شود تا رسالت کمیته از لحاظ حفظ حقوق آنها به نحو مطلوب انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه ارائه خدمات مددکاری و تخصصی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام را یکی از رویکردهای کمیته امداد امام(ره)  عنوان کرد و افزود: کمیته امداد که یک نهاد برگرفته از اندیشه الهی امام راحل است، خدمات خود را در ۲ بعد به جامعه هدف ارائه می دهد و ۲ گفتمان را پیگیری می‌کند.

صالحی با بیان اینکه حمایت از انسان های ضعیف گفتمان اول کمیته امداد را تشکیل می دهد، گفت: ترویج فرهنگ خیر و احسان، در سطح جامعه به عنوان محور و گفتمان دوم، پیگیری می شود تا همه خیرین و مردم به فیض خدمت به نیازمندان نائل شوند.

 وی اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد امام این است که با هم ‌افزایی و تمرکز بر محوریت این گفتمان‌ها نیازهای افراد نیازمند، از طریق حرکت خیرخواهانه خیرین، مردم و منابع کمیته امداد امام رفع شود.

برچسب‌ها روز احسان و نیکوکاری مستمری مددجویان جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز احسان و نیکوکاری مستمری مددجویان جهیزیه عروسی روز احسان و نیکوکاری مستمری مددجویان جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی