Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون عابدینی  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا : از مصدو مانی که شب گذشته  به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان  مراجعه کردند ، ۳۳ نفر  سرپایی درمان و  هفت تن بستری شدند.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از مصدومان بستری شده دارای ۲۵ درصد  و مابقی بین ۱۲ تا ۱۵ درصد سوختگی هستند ، ادامه داد: هیچکس در این حوادث کشته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بیان داشت: هم اکنون نیز شماری از مصدومان در حال ارجاع به بیمارستان هستند و  بیشترین مصدومیت‌ها در ناحیه دست، صورت، سر و گردن گزارش شده است.

عابدینی با اشاره به اینکه بیمارستان از  شب گذشته در حالت آماده باش کامل بوده است ، ادامه داد: تیم های جراحی بصورت شبانه روی در این بیمارستان مستقر هستند و  تمام خدمات درمانی در همان لحظات اولیه به مصدومان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه امسال بیشتر  انفجار را در اصفهان و استفاده از مواد محترقه را داشتیم  و سوختگی کمتر بوده است، ادامه داد: بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری در سنین بین ۱۵ تا ۲۰ سالگی بوده است.

 بیمارستان‌های  امین، فیض(تخصص چشم پزشکی) و بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم  شب گذشت تاکنون در حالت آماده باش کامل بودند.

سازمان آتش نشانی اصفهان در مجموع مصدومان امداد رسانی شده در شب چهارشنبه آخر سال در این خطه را ۹۹ تن اعلام کرد که ۲ درصد آنان دچار قطع عضو شده اند.

برچسب‌ها چهارشنبه سوری اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چهارشنبه سوری اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟