Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، روز گذشته (سه‌شنبه ۲۴ اسفندماه) ویدیو اعتراضی یکی از اعضای خانه تئاتر در فضای مجازی منتشر شد. ویدیویی که در آن این هنرمند از خانه تئاتر گلایه داشت که برای او سبد حمایتی با کالاهای تاریخ انقضاء گذشته ارسال کرده است. برخی رسانه‌ها این موضوع را از اعضای هیأت مدیره خانه تئاتر پیگیری کردند؛ اما هیچکدام پاسخی درستی ارائه نداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سروصدا کردن بیشتر این ماجرا، خیلی سریع هیأت مدیر خانه تئاتر بیانیه‌ای صادر کرد و در آن اعلام کرد که این بسته حمایتی برای تعدادی کمی از اعضا ارسال شده و اگر هنرمندی این بسته‌ها را نمی‌خواهد آن را به خانه تئاتر عودت بدهند، خانه تئاتر نیز خود هزینه پیک را حساب می‌کند!

ما این ماجرا را از کاظم نظری مدیرکل جدید هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری کردیم. 

کاظم نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: مجموعه «خانه تئاتر» به عنوان مجمع صنوف نهادی خصوصی است که زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل هنرهای نمایشی به حساب نمی‌آید. ما در اداره کل هنرهای نمایشی به شدت از اتفاقی که برای هنرمندان کشورمان رخ داده ناراحت هستیم و متأسفانه خانه تئاتر هیچگونه مشورتی هم درباره این موضوع با ما نکرده است. 

وی ادامه داد: هنرمندان کشور ما ارج و قرب دارند و باید مورد احترام قرار گیرند، ما باید تا می‌توانیم در کشورمان دوستی‌ها را افزایش دهیم. من شخصاً پیگیر این موضوع خواهم بود. 

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان کرد: این اقدامات نیازمند تدبیر کافی بوده و تصمیمات اشتباه همواره باعث رنجش خاطر هنرمندان می‌شود. این اتفاق نه تنها جامعه تئاتر کشورمان، بلکه مردم را نیز ناراحت کرده است.  

نظری خاطر نشان کرد: من چند  روزی است که اداره کل هنرهای نمایشی را تحویل گرفتم و کارهای بسیاری را باید انجام بدهم. اما در این مورد پیشنهاداتی داریم که ان شا الله به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هنرهای نمایشی کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی کل هنرهای نمایشی خانه تئاتر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند