Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ۴۷۰ دستگاه ناوگان تولید داخل در بخش لکوموتیو، واگن باری و مسافری به شبکه ناوگان ریلی افزوده شد.

به گزارش برنا به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۵ اسفند، با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و سیدمیعاد صالحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ۴۷۰ دستگاه ناوگان تولید داخل، بازسازی و بهسازی شده در بخش لکوموتیو، واگن باری و واگن مسافری به شبکه ریلی افزوده شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران از بخش‌های مختلف بازدید کرد.

این بازدید علاوه بر بهره‌برداری از ۴۷۰ ناوگان تولید داخل به منظور بررسی روند آمادگی سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ انجام شد.

در این بازدید، میعاد صالحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بختیاری مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقلی رجا، ضیایی‌مهر معاون ناوگان راه‌آهن، موسوی معاون مسافری راه‌آهن و تعدادی از مدیران و معاونان بخش زیادی نیز حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزیر راه و شهرسازی معاون وزیر جمهوری اسلامی راه و شهرسازی سفرهای نوروزی معاون جمهوری اسلامی ایران راه آهن سفرهای نوروزی معاون وزیر راه و شهرسازی ناوگان تولید داخل مدیرعامل شرکت راه و شهرسازی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی