Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@01:01:17 GMT

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۶۸۱۹

قیمت سکه و طلا در بازار امروز

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار امروز دستخوش تغییراتی شد. قیمت سکه و طلا در بازار امروز نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون ۴۵۰هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۵ اسفند ماه  ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون ۴۵۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه ۷ میلیون ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۱۹/۲۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۲۷۲ تومان است.

احتیاط معامله گران سکهارزش ذاتی سکه به بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نفوذ کرده است و این موضوع می تواند در ابتدای روز جاری زمینه ساز قدرت نمایی صعودی های بازار شود. البته دیشب در بازار پشت خطی معامله گران سکه رفتار احتیاطی داشتند. جمعی از سکه بازان تصور می کنند که ممکن است دلار در روز جاری کمی از مرز ۲۶ هزار تومانی عقب نشینی کند و به همین دلیل تمایل زیادی به خرید فلز گران بهای داخلی نداشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اونس طلا دلار سکه تمام بهار آزادی سکه و طلا عقب نشینی قیمت سکه و طلا در بازار امروز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!