Web Analytics Made Easy - Statcounter

گشت مشترک دادستانی تهران که در اجرای تأکیدات رئیس دستگاه قضا و دستور دادستان، با هدف نظارت بر بازار شب عید این روز‌ها در همه مناطق پایتخت فعال شده است، به سرپرستی دادسرای ناحیه ۷ از نمایشگاه بهاره واقع در مصلای تهران بازدید و نحوه برگزاری نمایشگاه را از نزدیک مورد نظارت و بازرسی قرار داد.

خبرگزاری میزان - گشت مشترک دادستانی تهران که در اجرای تأکیدات رئیس دستگاه قضا و دستور دادستان، با هدف نظارت بر بازار شب عید این روز‌ها در همه مناطق پایتخت فعال شده است، به سرپرستی دادسرای ناحیه ۷ از نمایشگاه بهاره واقع در مصلای تهران بازدید و نحوه برگزاری نمایشگاه را از نزدیک مورد نظارت و بازرسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ اظهار کرد: در بازدید از نمایشگاه بهاره تهران واقع در ضلع جنوبی مصلی متأسفانه با تخلفات عدیده‌ای مواجه شدیم و مهمتر از همه این که معلوم نبود در شرایط کرونایی چه مرجعی مجوز برگزاری نمایشگاه را صادر کرده است.

مهدی آقایی با بیان اینکه برای برگزاری این نمایشگاه از اتحادیه‌های خشکبار و آجیل و پوشاک مجوز اخذ نشده و بازرسان این اتحادیه هادر محل حضور نداشتند، اظهار کرد: قیمت‌ها متأسفانه افزایشی و بر خلاف فلسفه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بود و برخی از خشکبار حتی گران‌تر از مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شد.

آقایی اضافه کرد: با وجود نظارت بر الزام مشتریان به استفاده از ماسک، بسیاری از فروشندگان و غرفه داران بدون ماسک یا دارای ماسک زیر چانه بودند و خیلی از فروشندگان کارت بهداشتی نداشتند که تذکرات و اخطار‌های لازم ارائه شد.

معاون دادستان تهران همچنین به بازدید گشت مشترک دادستانی از فروشگا‌های شهروند و بازار میوه و تره بار اشاره و تصریح کرد: در فروشگاه شهروند تخلفی مشاهده نشد، کالا‌ها به وفور و با قیمت مناسب در قفسه‌ها و انبار‌ها موجود بود، شرایط بهداشتی محیط و نحوه نگهداری کالا‌ها مشکلی نداشت ودر پایان بازدید مدیریت فروشگاه با توجه به عملکرد مناسب مورد تقدیر قرار گرفت.

آقایی در تشریح نتیجه بازدید از میدان میوه و تره بار اظهار کرد: در این بازار در مورد برخی از کالا‌های اساسی مثل روغن با گلایه کمبود مواجه بودیم، نحوه نگهداری کالا‌های فاسد شدنی هم در برخی از انبار‌ها مناسب نبود و در مواردی تداخل برچسب‌های قیمت گذاری و جاگذاری نامناسب آن موجب اغفال یا سرگردانی مردم می‌شد که در همه موارد تذکرات لازم ارائه شد.

سرپرست دادسرای ناحیه ۷ با بیان اینکه در این برنامه نمایندگانی از بسیج اصناف، بهداشت منطقه، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، بازرسی جهاد، قرارگاه ثارالله و پلیس امنیت اقتصادی فاتب حضور داشتند، اعلام کرد: در پایان این برنامه در جلسه مشترک با اعضای هیئت بازرسی درخصوص برخورد با تخلفات مشاهده شده رایزنی و اتخاذ تصمیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستانی تهران گشت تعزیرات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستانی تهران گشت تعزیرات گشت مشترک دادستانی دادسرای ناحیه ۷ نمایشگاه بهاره کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس

 به مناسبت گرامیداشت هفته معلم هفده نفر از هنرمندان شهرستان سلماس آثار نقاشی خود را در حمام تاریخی شیخ این شهرستان در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه هنری که تا ۱۸ اردیبهشت برای بازدید عموم برپا شده است بیش از ۱۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، تکنیک پاستیل، و نقاشی خط  به نمایش گذاشته شده و امکان خریداری و سفارش اثر‌ها برای علاقمندان امکان پذیر است.

طراحی چهره به ویژه  چهره مقام معظم رهبری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، استاد شهریار،و شخصیتهای دینی و سیاسی موضوع اصلی آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه گروهی در سه روز گذشته بیش از ۵۰۰ نفر بازدید کننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست