Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد، برگزاری کاروان گل منتظران بهار را فرصتی برای ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک در آستانه عید بزرگ شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در حاشیه برگزاری اولین مراسم کاروان گل دوچرخه‌سواری منتظران بهار، اظهار کرد: در بهار پیش رو، ایام نوروز با ایام ولادت مهدی صاحب الزمان (عج) همزمان شده و با توجه به تاکید مکرر شهردار مشهد مبنی بر بهار مهدوی در تلاش بودیم این ایام مبارک را با شعار زیست محیطی؛ حمل‌ونقل پاک و توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری در بین شهروندان همراه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد شادی و نشاط مومنانه در بین شهروندان مشهد الرضا (ع)، جهان شهر برکت و کرامت از اولویت‌های مدیریت شهری است و در تلاش هستیم تا این شادی را با برنامه‌های ارتقا فرهنگ شهروندی همراه کنیم.

معاون شهردار مشهد افزود: در این طرح بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به همراه مردم با استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی گل آرایی شده، از ۵ نقطه شامل میدان فردوسی، میدان شریعتی، میدان ۱۷ شهریور، خواجه ربیع و تقاطع شهید گمنام را به سمت میدان شهدا رکاب زدند و در پایان پس از گلباران مزار مطهر شهدای مدفون در عرصه میدان شهدا، گل‌های نصب شده بر روی دوچرخه‌ها را به شهروندان هدیه کردند.

کد خبر 562224

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد شهرداری مشهد شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است