Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان یک ضرورت است که موجب تعهد و وفاداری آنان به کشور خواهد شد.

قاسم احمدی لاشکی چهارشنبه ٢٥ اسفند در سفر به اقلید فارس در مراسم جشن ستارگان ایران قوی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان، گفت: باید معلمان را بخاطر تربیت دانش آموزان صالح تکریم کرد و دانش آموزان نیز هیچ گاه نباید محبت‌های دلسوزانه معلمان خود را از یاد ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان به سبب تلاشی که برای تحصیل و علم آموزی می‌کنند باید مورد توجه قرار گیرند.

احمدی لاشکی گفت: به دنبال محقق ساختن تربیت شش ساحتی سند تحول بنیادین هستیم تا دانش اموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم.

او خاطرنشان کرد: فراتر از شعار باید به سند تحول بنیادین اهمیت دهیم به طوری که تمام فعالیت های آموزشی و تربیتی  ما بر مبنای سند تحول بنیادین انجام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:  دانش آموزان نباید هیچ گاه هویت ایرانی اسلامی خود را گم کنند و هدفشان خدمت به کشور خودمان باشد، جایی که در آن تحصیل کرده‌اند و بزرگ شده‌اند.

احمدی لاشکی خطاب به دانش‌آموزان نخبه اقلیدی گفت: از خودبیگانگی و الیناسیون از معضلاتی است که دانش اموزان وقتی به دانشگاه وارد و با آن مواجه می شوند و از شما انتظار است شهر و دیار خود را فراموش نکنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاسم احمدی لاشکی هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای