Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی بابایی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه سالجاری ، ۳۷۶ فقره کارت بازرگانی صادر و ۶۴۴ فقره نیز تمدید شده است، اظهار کرد: با توجه با آمار صدور کارت بازرگانی طی مدت یاد شده رشد بیش از ۸۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

وی با اشاره به همکاری و تعامل سازنده اتحادیه ها و اتاق اصناف در همراهی با برنامه های مختلف حوزه اصناف بویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین تامین و توزیع کمک های مومنانه برای نیازمندان، افزود: تا پایان بهمن ماه بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالان حوزه مهم و ارزشمند هنر – صنعت فرش استان و استفاده از ظرفیت های بسیار خوب منطقه در این حوزه، خاطرنشان کرد: در طول سال جاری بیش از ۳۳ هزار کارت قالی بافی برای قالیبافان تلاشگر استان صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معدن و تجارت آذربایجان شرقی علی بابایی فارس تبریز صنعت فرش کارت قالیبافی کارت بازرگانی معدن و تجارت آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد

به گزارش خبرآنلاین، عباس شرفی روز یکشنبه با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون برهفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگن همچنین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

شرفی یادآور شد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903056

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه