Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد: هر چه داریم از شهداست و مدیون این عزیزان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های معظم شهدا باید همواره به شکل مطلوب انجام شود، گفت: خانواده شهدا خط مقدم ایثار و از خودگذشتگی در عرصه‌های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسؤولیت فرصتی است که بتوانیم خدمتی به جامعه هدف داشته باشیم، اضافه کرد: خوشبختانه در دوره مدیریت قبلی تلاش زیادی در این حوزه شده است.
رفیعی با بیان اینکه مدیرکل جدید نیز از تجربیات زیادی بهره‌مند است که امیدواریم در خدمت‌رسانی به ایثارگران تلاش کنند، گفت: باید از حداکثر ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به ایثارگران استفاده شود و مهمترین وظیفه مورد انتظار تکریم جامعه ایثارگری است.

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این مراسم افزود: بزرگداشت روز شهید و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های این بنیاد بوده است، که امسال نیز با محور جانبازان شهید با اهتمام مسؤولان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اینکه استان زنجان همواره در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به لحاظ بهره‌مندی از وجود هیأت‌های مذهبی پیشگام بوده است، افزود: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان نیز در این مسیر اجرا و مورد قبول مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه به اجرای کامل قانون جامعه ایثارگری تاکید کرد و از اجرای ۷۰ درصد این قانون در استان خبر داد.
کاظمی با اشاره به برنامه عملیاتی بنیاد در سال ۱۴۰۱ افزود: با اجرای این برنامه بتوان به ارتقاء جامعه ایثارگری کمک کرد.
وی با بیان اینکه 1.3 دهم جامعه ایثارگری کشور در زنجان هستند که ۳۶۰ خدمت با مشارکت همه دستگاه‌ها به این عزیزان ارائه می‌شود، افزود: سیاست‌های بنیاد اغلب متمرکز و کشوری است و کمتر موضوعی از اعتبارات استانی استفاده می‌شود.
کاظمی کهولت سن و سالمندی والدین شهدا و جانبازان را یکی از مهمترین دغدغه‌های بنیاد عنوان کرد و گفت: باید با همراهی دستگاه‌ها به این موضوع پرداخته شود.
وی ادامه داد: بیمه تکمیلی، اشتغال، تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران، آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد، طرح سپاس، ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا، مسکن، ایثار اجتماعی، نیز از جمله مباحثی است که مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اشاره کرد.

در این مراسم از زحمات 6 ساله علی کاظمی تقدیر و امیرعلی نیک‌بخش به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان معرفی شد.
انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کاظمی بنیاد شهید استخدام آزمون جانباز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان جامعه ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود