Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@01:47:42 GMT

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۰۹۸

آخرین وضعیت محمد کاسبی پس از جراحی پرخطر

آفتاب‌‌نیوز :

یلدا کاسبی، دختر این هنرمند درباره آخرین وضعیت پدرش پس از عمل جراحی گفت: عمل پیوند دریچه آئورت به روش تاوی توسط جراحان متخصص آقایان: دکتر سیف اله عبدی و عطا فیروزی دوشنبه، ۲۳ اسفند ماه انجام شد و در حال حاضر پدر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند.

به گفته یلدا کاسبی، این جراحی که بسیار پرخطر بوده با عنایت خداوند و تلاش پزشکان به خوبی صورت گرفت و نتیجه آن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند فعلاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و پزشکان منتظرند تا شرایط ایشان به پایداری برسد.

دختر محمد کاسبی همچنین خاطرنشان کرد: خدا را شکر پدرم در حال حاضر حالش خوب است و هوشیار است و می تواند صحبت کند اما تحت مراقبت است. این چند روز واقعاً شرایط سرنوشت‌سازی است. ما باید صبر کنیم تا ببینیم عملکرد دریچه چطور است و شرایط بدن به طور کامل بررسی شود تا خیالمان راحت شود.

خانواده محمد کاسبی از ریاست بیمارستان شهید رجایی و کادر درمان تشکر کردند و از مردم عزیز ایران خواستند تا همچنان دعای خیرشان را از این هنرمند مردمی دریغ نکنند.

محمد کاسبی ـ فیلمنامه نویس، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون آ مدتهاست به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان تحت نظر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد کاسبی عمل جراحی بازیگر سینما محمد کاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیمین دخت بیات رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در مرحله اول این عملیات ضمن مراجعه به ۲۷ هزار و ۲۹۸ خانوار، تعداد ۳۷ هزار و ۶۹۲ کودک زیر پنج سال واکسینه شدند.

وی افزود: نوبت اول اجرای این طرح از دوم تا چهارم اردیبهشت به شکل مراجعه خانه به خانه منازل و جستجوی کودکان زیر ۵ سال در مناطق پرخطر اجرا شد.

بیات، هدف این برنامه را توقف گردش ویروس فلج اطفال در مناطق پرخطر (نقاط کانونی و وارده) عنوان کرد و گفت: با توجه به انتقال ویروس وحشی فلج اطفال در دو قاره آسیا و آفریقا و بومی بودن بیماری در کشورهای همسایه شرقی ایران (افغانستان و پاکستان) عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالانه، برای حفظ موقعیت عاری از ویروس فلج اطفال در کشورمان الزامی است.

به گفته وی، این مرحله به عنوان مرحله نهایی قبل از ریشه کنی جهانی ویروس اطفال محسوب می‌شود.

بیات یادآور شد: گروه هدف این طرح، کودکان ۵ سال (صفر تا ۵۹) ماهه بودند که بدون توجه به سابقه ایمن‌سازی قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال دریافت کردند.

به گفته وی، تمامی کودکان زیر پنج سال که در محل‌های تجمع مهاجران خارجی سکونت داشتند، کودکان ساکن مناطقی با احتمال پوشش واکسیناسیون کمتر از ۹۵ درصد، کودکان ساکن مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و کودکان اتباع ساکن در مناطق تابعه دانشگاه تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خرداد ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

کد خبر 6096509 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز