Web Analytics Made Easy - Statcounter

واتساپ افزونه جدیدی را برای برای مرورگر‌ها راه اندازی کرد تا ایمنی نسخه وب این پیامرسان را بهبود ببخشد.

بر اساس گزارش جی اس ام آرنا، با گذشت مدت کوتاهی از اینکه تیم توسعه دهنده واتساپ پشتیبانی همزمان از چند دستگاه را در نسخه بتای خود فعال کرد، اکنون این پیامرسان خبر از اضافه شدن یک افزونه جدید برای مرورگر‌ها در نسخه وب داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزونه Code Verify نام دارد و هدف آن افزایش ایمنی واتساپ است به اطمینان دهد که رمزگذاری سرتاسری پیام‌ها به خطر نیفتاده است.

واتساپ می‌گوید که پس از راه‌اندازی ویژگی پشتیبانی از چند دستگاه به طور همزمان، تعداد ورود کاربران به نسخه وب افزایش داشته است. برنامه‌های تحت وب به طور طبیعی در برابر حملات مقاومت کمتری دارند بنابراین افزونه Code Verify همان سطح امنیت در نسخه‌های ویندوز، iOS یا اندروید برای کاربران تضمین می‌کند.

کار این افزونه مرورگر بسیار ساده است. این افزونه فقط کد هش ارائه شده را با کد آپلود شده در یک کلودفلیر قابل اعتماد و ایمن مقایسه می‌کند. اگر همه چیز درست باشد، این افزونه به شما چراغ سبز می‌دهد تا به مکالمه خود را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید

ارائه ویژگی نظرسنجی برای گروه‌ها در واتساپ

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واتساپ پیامرسان واتساپ ویژگی های جدید نسخه وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده و دوربین دنده عقب است

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ در دو نسخه با دو موتور چهار سیلندر توربو دیزل عرضه می‎‌شود، نسخه اول دارای یک موتور ۱.۹ لیتری با قدرت ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است و نسخه دوم از یک موتور ۳.۰ لیتری با ۱۴۰ کیلووات قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد، هر دو نسخه با یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک با محرک ارسال شده به چرخ‌های عقب یا چهار چرخ متحرک همراه می‌شوند.

شرکت تولیدکننده ادعا کرده است که مصرف سوخت ترکیبی خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ با توجه به نوع آن بین ۶.۷ تا ۷.۰ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت است، ظرفیت مخزن سوخت هر دو نسخه از این خودرو ۷۶ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۵۲۸۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۸۱۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۱۲۵ میلی‌متر است.

خودرو ایسوزو D-MAX مدل ۲۰۲۴ دارای هشت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، نظارت بر توجه راننده، هشدار برخورد به جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا اتوماتیک، نمایشگر هشت اینچی، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، دو پورت USB-C و یک پورت USB-A اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی، قرمز و نارنجی به فروش می‌رسد.

کد خبر 748301

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود