Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:26:39 GMT

۲۰هزار بلیت دربی ۹۸ تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۱۶۲

بعد از گذشت کم‌تر از ۱۵ ساعت، بلیت‌های داربی ۹۸ تهران به فروش رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تمام ۲۰ هزار بلیت در نظر گرفته شده برای داربی ۹۸ تهران میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس به فروش رفت و هیچ ظرفیت دیگری برای خریداران جدید باقی نمانده است و فقط ۳۰ درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی در اختیار تماشاگران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیم مسئولان، با وجود میزبانی پرسپولیس در این دیدار، ۱۰ هزار بلیت در اختیار تماشاگران این تیم و ۱۰ هزار بلیت در اختیار تماشاگران استقلال قرار دارد. به این ترتیب بعد از گذشت بیش از دو سال، مجددا هواداران دو تیم می‌توانند حساس‌ترین دیدار باشگاهی فوتبال در ایران را از نزدیک تماشا کنند.

آخرین بار تقابل این دو تیم در داربی ۹۲ با حضور تماشاگر در اواسط بهمن ۹۸ برگزار شده بود که با تساوی دو بر دو شاگردان گل‌محمدی و مجیدی خاتمه یافته بود.

نود و هشتمین داربی پایتخت عصر روز پنج‌شنبه در استادیوم آزادی در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار می‌شود. دو تیم در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند و استقلال با اختلاف ۶ امتیاز از پرسپولیس جلوتر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان دربی ۹۸ بلیت دربی تابناک ورزشی پرسپولیس و استقلال مذاکرات وین جهاد تبیین حقوق کارگران موشک بالستیک سود سهام عدالت روز جوان قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود