Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@07:42:20 GMT

برای تامین محتوای محصولات فرهنگی مشکل اساسی داریم + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۲۵۵

برای تامین محتوای محصولات فرهنگی مشکل اساسی داریم + فیلم

‍‍‍‍‍‍

معاونت فرهنگی ارشاد برای ساماندهی، تبلیغ و ترویج محصولات فرهنگی و رساندن به دست مخاطب ساز و کارهایی تدوین کرده که به زودی درباره آن اطلاع رسانی می کند.

یاسر احمدوند معاون فرهنگی ارشاد در گفت و گو با خبرنگار ایران آنلاین درباره اولویت های فرهنگی در این معاونت مطالبی را بیان کرد.

وی گفت : وظایف و ماموریت های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متعدد است و  مهم ترین موضوعات و مسایل فرهنگ را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدوند با تاکید بر اینکه اولویت معاونت فرهنگی را باید با توجه به رونق محصولات فرهنگی درحوزه مکتوب اعلام کرد، ادامه داد : برای ساماندهی، تبلیغ و ترویج محصولات فرهنگی و رساندن به دست مخاطب، ساز و کارهایی تدوین شده که در سال آینده درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی ارشاد،  مهم ترین دغدغه در حوزه مکتوب را خلأ سازماندهی تولیدکنندگان و ایده پردازان در زمینه محتوا برای محصولات فرهنگی بیان کرد و گفت : اگر کسانی که صاحب ایده هستند یا تولیدکنندگان غیر حرفه ای بتوانند تولیدات شان را به سطح انبوه برسانند و تبدیل به گروه های حرفه ای ایده پردازی شوند، می توانند خوراک خوب و مواد لازم برای محصولات فرهنگی را تامین کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

یاسر احمد وند در گفت و گو اختصاصی با ایران آنلاین برای سازماندهی تولیدکنندگان و ایده پردازان در زمینه محتوا صعف داریم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محصولات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است