Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با استاندار تهران، فرماندار و مسولان شهرستان ورامین در فرمانداری این شهرستان از واگذاری ۵۲ هکتار از زمین‌های بنیاد مستضعفان به منظور احداث ۳ هزار واحد مسکونی برای محرومان ورامین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در دیدار با استاندار تهران، فرماندار و مسولان شهرستان ورامین در فرمانداری این شهرستان با تاکید بر اینکه ما در برابر مردم و محرومان مسئولیم اظهار کرد: در این روزگار سخت و شرایط اقتصادی امروز که فشار به محرومان و خانواده‌های نیازمند افزایش یافته، لازم است ما برای کمک به کاهش این فشارها، هر خدمتی که می‌توانیم به مردم و محرومان ارائه دهیم و این در حالی است که باید دولت و مجلس نیز با در نظر گرفتن این شرایط، برای محرومان سنگ تمام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه سهم محرومان و مردم نباید مورد غفلت قرار گیرد افزود: در این شرایط قوانین هم باید در خدمت محرومان باشد و باید در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های اقتصادی کشور نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشیم.

فتاح تامین مسکن را یکی از اقدامات مهم و اساسی دانست که می‌تواند مردم و محرومان را از سرگردانی خارج کند و هزینه‌های گزافی را از دوش این خانوار‌ها بردارد، از انعقاد تفاهم نامه‌هایی میان بنیاد مستضعفان با کمیته امداد و همچنین بنیاد مسکن خبر داد و گفت: ما طی تفاهم‌نامه‌ای به کمیته امداد قول دادیم ۱۰ هزار واحد مسکونی را طی ۲ سال احداث کنیم و ان‌شاءالله پس از تکمیل این واحد‌ها می‌توانیم این برنامه را تمدید کنیم. همچنین ما در تفاهم‌نامه دیگری، احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی را با بنیاد مسکن منعقد کرده ایم که اخیرا نیز عملیات اجرایی احداث این واحد‌ها کلید خورد.

فتاح در ادامه با اشاره به جلسه صبح امروز خود با فرماندار ورامین و استاندار تهران گفت: بنیاد مستضعفان در ورامین حدود ۵۲ هکتار زمین در اختیار دارد که در جلسه صبح امروز مقرر شد بنیاد مستضعفان این زمین‌ها را در خدمت اجرای طرح نهضت جهش تولید مسکن قرار دهد تا حدود ۳ هزار واحد مسکونی در این محدوده احداث و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گفته فتاح بنیاد مستضعفان علاوه بر تامین زمین، در ساخت مسکن نیز کمک‌هایی را اختصاص می‌دهد تا هزینه تامین مسکن این واحد‌ها برای خانواده‌های محروم کاهش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از زمین‌های بنیاد مستضعفان در این منطقه به صورت یکپارچه میان شهرستان‌های پیشوا و ورامین قرار دارد و تصمیماتی که امروز برای ورامین اتخاذ شد برای پیشوا نیز قابل بررسی است که البته برای بررسی دقیق‌تر موضوع، جلسه‌ای با حضور مسئولان این منطقه در پاکدشت برگزار خواهد شد تا به نفع مردم و برای ارائه خدمات عمومی تصمیماتی اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساخت مسکن بنیاد مستضعفان هزار واحد مسکونی بنیاد مستضعفان زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: ساخت ۳۵ هزار و ۴۱۹ واحد مسکن ملی در ۲۰۶ هکتار زمین به صورت انبوه ساز و گروه ساخت در شهر‌های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست اجراست. 

وی از ساخت ۳ هزار و ۴۹۰ واحد از واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان به روش نوین و صنعتی خبر داد و افزود: بیش از ۱۲۱ هزار و ۶۳۶ متقاضی گیلانی برای دریافت مسکن ملی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به واریز آورده اولیه ۸ هزار و ۵۹۶ متقاضی گیلانی از ۴۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان نزد بانک‌های عامل، تأکید کرد: از ۲ سال گذشته تا به امروز ، ساخت ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری، ۵ هزار و ۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۳ هزار و ۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد هم در بخش مسکن روستایی آغاز شده است.

محمدرضا فلاحتگر افزود: پیشرفت ساخت برخی از واحد‌های مسکن ملی در گیلان به ۹۵ درصد رسیده که در صورت واریز به موقع آورده، این واحد‌ها زودتر به بهره برداری خواهند رسید.

وی از شناسایی و تصویب ۱۹۸ هکتار زمین با کمک دستگاه‌های اجرایی گیلان خبر داد و اضافه کرد: خریداری ۵۰ هکتار زمین از مالکان در شهر‌ها با کمک سازمان ملی زمین و مسکن در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان