Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:13:21 GMT

اسماعیلی درگذشت حجت‌الاسلام شاملو را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۶۶۴

اسماعیلی درگذشت حجت‌الاسلام شاملو را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی صفوی شاملو مدیر مؤسسه فرهنگی کتاب رسان مشهد را که در پی سانحه تصادف درگذشت تسلیت گفت.

متن پیام اسماعیلی به شرح زیر است:

«با نهایت اندوه و تأسف مطلع شدم طلبه بسیجی و جهادی در عرصه فرهنگ و تربیت، جناب حجت الاسلام و المسلمین علی صفوی شاملو در پی سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم علی صفوی پرتلاش و خستگی ناپذیر سال‌های کوتاه زندگی خود را تماماً صرف جهاد فرهنگی و تربیتی از طریق ترویج و رسانش کتاب‌های ممتاز و مفید به جامعه کرده است.

اینجانب این ضایعه مصیبت بار و اندوهناک را به خانواده محترم ایشان و دوستان و یارانش در جبهه فرهنگی انقلاب تسلیت می گویم و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و همنشینی با اهل بیت علیهم السلام و برای همسر و فرزندانش آرزوی سلامتی و شفای عاجل و همچنین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 5448779 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی پیام تسلیت کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه تازه های نشر جایزه کتاب سال ادبیات کودک و نوجوان جشنواره ملی اسباب بازی نظامی گنجوی نشر هنوز سی ونهمین جایزه کتاب سال بنیاد ملی بازی های رایانه ای درگذشت چهره ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ اسعد رسولی گفت: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در اموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می آمد.

بیشتر بخوانید؛ صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد

وی اضافه کرد: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسوولیت سازمانان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیرتی خود داشت.

وی اظهار کرد: از مرحوم حجازی چند تالیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان های کُردی و فارسی به یادگار مانده است که هنوز به چاپ نرسیده است.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم حجازی با حضور گسترده مردم بویژه شاگران وی در آرامستان باغ فردوس مهاباد برگزار و مجلس ترحیم وی در مسجد مولوی این شهرستان برگزار می شود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1229346 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت