Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب محمدعلی زلفی گل خطاب به قاسم عموعابدینی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

وزیر علوم در این پیام تاکید کرد: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری کشور با رویکردی تحول گرایانه و مساله‌محور در راستای نیل به "تمدن نوین اسلامی" ایفا نموده و ماموریت‌های محول شده را به انجام رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر قاسم عموعابدینی دارای دکتری بیوتکتولوژی از دانشگاه آخن آلمان، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران با مرتبه استادی است، معاونت پژوهشی، ریاست پارک علم و فناوری و موسس و سرپرست دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران از جمله سوابق اجرایی وی است.

وزیر علوم، در نامه جداگانه‌ای از خدمات  علی خاکی‌صدیق معلوم آموزشی پیشین وزارت علوم در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

محمدحسن بازیار سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی شد

همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکم دیگری محمدحسن بازیار را به عنوان پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب زلفی‌گل خطاب به بازیار آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و بنا بر پیشنهاد معاون پژوهشی وزارت علوم به موجب این حکم به سمت «سرپرست پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی ومهندسی زلزله» منصوب می‌شوید.

وی در این حکم تاکید کرد: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید. انتظار می‌رود که با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه را به شرح ذیل به انجام برسانید:

- گسترش پژوهش‌های نیاز محور و جهت دهی تحقیقات به سمت حل نیازهای حال و آینده کشور

- استفاده از ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان پسادکتری برای اجرای طرح های کاربردی و توسعه ای دارای بهره بردار بالقوه و بالفعل

- تعریف طرح‌های کلان ملی مورد نیاز کشور و اجرای آنها از طریق همکاری با ذی‌نفعان و بازیگران بخش های خصوصی و دولتی

- ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بخش های دولتی و خصوصی

- ارتباط مستمر با گروه‌ها و دانشکده‌های مرتبط دانشگاه‌های کشور و استفاده از ظرفیت آنها برای انجام طرحهای کلان ملی

- همکاری تخصصی و مرتبط در اجرای موفق نظام ایده ها و نیازها (نان)

- استفاده از ظرفیت‌ها و بودجه‌های ملی و بین‌المللی برای پیشبرد اهداف پژوهشگاه

- ارتباط، تعامل و تکامل هم افزا با انجمن‌های علمی

- بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای استفاده از ظرفیت های علمی، فناوری و نوآوری اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، دانش‌پژوهان در رشته های مرتبط با مأموریت پژوهشگاه

دکتر محمدحسن بازیار (زاده شیراز_ ۱۳۳۹) عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با مرتبه استادی است. از وی ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی، چندین عنوان کتاب تالیفی و ترجمه‌ای منتشر شده است.

وی مولف و مترجم برگزیده کشوری رشته عمران، برای تالیف و ترجمه کتاب مکانیک خاک، استاد نمونه کشوری در سال ۱۳۸۹، بنیانگذار و سردبیر مجله بین‌المللی مهندسی عمران (isi) است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر محمدکاظم جعفری رئیس سابق پژوهشگاه بین المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله در زمان تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری علی خاکی صدیق پارک علم و فناوری تمدن نوین اسلامی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری علی خاکی صدیق مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری علی خاکی صدیق پارک علم و فناوری تمدن نوین اسلامی زلزله پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی استفاده از ظرفیت تحقیقات و فناوری علم و فناوری وزارت علوم وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور