Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در روز نیمه شعبان در محورهای قم و جمکران را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران را تشریح کرد.

 وی گفت: ورود کلیه‌ اتوبوس های برون شهری به معابر شهر قم ممنوعیت کامل دارد و رانندگان اتوبوس باید جهت توقف از پارک‌سوار شمالی واقع دربلوار شهید سلیمانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: احضار حدود ۴ هزار راننده متخلف به پلیس راهور تهران

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه از ابتدای دوربرگردان واقع در بلوار سمیه مقابل شاه احمدقاسم تا میدان آل یاسین و مسجدمقدس جمکران، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود تصریح کرد: از ابتدای صبح روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه محدودیت اعمال شده و مسیر به سمت مسجدجمکران به تردد عابرین پیاده اختصاص یافته و باند برگشت از مسجدجمکران به سمت حرم بصورت ۲طرفه جهت تردد وسایل نقلیه عمومی و امدادی اختصاص داده شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: مسیر حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی از مسیر میدان بسیج – خیابان معلم شرقی – بلوار پیامبراعظم – میدان آل‌یاسین و بالعکس سرویس دهی می شود.

 وی گفت: رانندگانی که قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی وارد محدوده مسجدمقدس جمکران شوند از سمت کمربندی امام علی علیه‌السلام – بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار تردد کنند.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: میدان مرجعیت به سمت بلوار شهید کبیری و قبل از زیرگذر به سمت راست – توقف در پارکینگ انسجام بلوار آیت‌اله بروجردی به سمت خیابان ظهور و توقف در پارکینگ های آماده شده اطراف خیابان ظهور که بهترین راه دسترسی به مسجدمقدس جمکران است به شهروندان قـمی پیشنهاد می شود؛ از طرفی به شهروندان قمی توصیه می شود که تا حدامکان از سیستم حمل و نقل عمومی در ایام نیمه شعبان استفاده کنند مخصوصاً در هسته مرکزی شهر؛ تا شاهد ترافیکی روان باشیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت نیمه شعبان سرهنگ شیرانی پلیس راهور اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای  ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟