Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:28:18 GMT

انفجار ترقه در باکس زباله در تبریز حادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۱۹۸

انفجار ترقه در باکس زباله در تبریز حادثه ساز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۱۰ تبریز از مصدومیت پاکبان خدمات شهری این منطقه در اثر انفجار ترقه در خیابان همت آباد خبر داد.

حسن گنجی با اظهار تاسف از وضعیت پیش آمده، گفت: روز گذشته یکی از پاکبانان زحمتکش ناحیه ۲ خدمات شهری منطقه ۱۰، حین انجام وظیفه و خدمت به شهر و شهروندان موقع برداشتن زباله‌ای به دلیل انفجار مواد محترقه رها شده در باکس زباله خیابان همت آباد دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه متاسفانه بی انصافی و بی توجهی یکی از شهروندان و انداختن ترقه در باکس زباله و انفجار آن موجب مصدومیت یکی از کارگران خدمات شهری منطقه ۱۰ شده است، افزود: این پاکبان بلافاصله جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و به بیمارستان عالی نسب انتقال یافت.  

وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۰ تا بهبودی کامل جسمانی پیگیر وضعیت این پاکبان خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار منطقه ۱۰ از شهروندان خواست از انجام هر گونه بی احتیاطی که منجر به وقوع حوادث ناگوار شود، خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه انفجار در حمام منزل مسکونی شامگاه دو شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً ۵ آتش نشان به وسیله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در پل طالشان خیابان شهید پور اسماعیلی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: شستشوی قطعات فلزی به وسیله بنزین در حمام و روشن بودن بخاری در منزل مسکونی و در مجاورت و نزدیکی آن موجب بروز انفجار خفیف و آتش سوزی را فراهم داشت.

وی با بیان اینکه مرد جوان در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد، ادامه داد: رسیدن گازهای متصاعد از بنزین به بخاری روشن و یا هر نوع منبع گرمایشی (آتش) البته در فضای بسته قطعاً موجبات بروز آتش سوزی و انفجار را فراهم خواهد کرد.

این مسؤول از اعزام مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: استفاده و یا حتی قرار دادن بنزین و دیگر مواد سریع آتش می‌گیرد در محیط‌های بسته و یا حتی کارگاهی بسیار خطرناک و آتش افروز است و توصیه می‌شود در صورت لزوم بر استفاده از آن حتماً در فضاهای کاملاً باز و با گردش هوای مطمئن بهره گرفته شود.

کد خبر 6098852

دیگر خبرها

  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد