Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:15:10 GMT

وجود خلا بازرسی در تویسرکان/ نظارت ها بر بازار قوت گیرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۷۵۶

وجود خلا بازرسی در تویسرکان/ نظارت ها بر بازار قوت گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پور مجاهد چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان تویسرکان گفت: ستاد بانک اطلاعاتی در حوزه تولید در زمینه صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در هر ۶ ماه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف اقلام یارانه دار را مشخص در اولویت قرار دهند، خاطرنشان کرد: کمبود نیرو جهت بازرسی‌های بازار شب عید و مابقی روزها پیگیری جدی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه در حوزه نظارت و پایش هم نهاده و اقلام یارانه دار باید بررسی‌های دقیقی انجام شود، تصریح کرد: تولید و توزیع مرغ شرایط بهتری پیدا کرده است.

پورمجاهد گفت: تویسرکان کانون تولید تخم مرغ است و باید پیگیری شود تا کمبودی در این زمینه نداشته باشد؛ از سویی، اتاق اصناف شهرستان نیز باید کمیسیون نظارت را فعال‌تر کند.

وی با بیان اینکه عدم صدور فاکتور توسط اصناف تخلف محرز است، بیان کرد: کشتارگاه مرغی در تویسرکان با پیگیری‌های زیاد شروع به کار کرده و حال، تأمین مرغ شهرستان را باید در اولویت کار خود قرار دهد و در صورت مازاد به دیگر استان‌ها صادر کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تصریح کرد: مجموعه نظارتی و بازرسی باید اقتدار خود را حفظ کند تا از تخلفات در سطح بازار جلوگیری کنند و نسبت به افرادی که تکرار تخلف دارند نباید اغماض شود و حتماً باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه قاچاق آرد در نانوایی‌ها بسیار مهم است و باید با متخلفانی که آرد تحویل می‌گیرند اما نان پخت نمی کنندپخت نان ندارند، برخورد شود؛ افزود: در بحث بازرسی‌ها سازمان جهاد و سازمان صمت کمک ویژه به شهرستان‌ها کنند اما متأسفانه شاهد این هستیم که در شهرستان خلأ بازرسی وجود دارد.

پورمجاهد با بیان اینکه در حوزه تولید نیز جلسه ستاد تسهیل و بازدید و بررسی‌های پروژه‌ها در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات و اشتغال روستایی شهرستان تویسرکان خوب عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گونه کمبودی درزمینه تأمین کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال دراستان وجود ندارد.

کد خبر 5448906

منبع: مهر

کلیدواژه: تویسرکان استانداری همدان حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا چهارشنبه آخر سال گرگان آیت الله علوی گرگانی عکس استانها اردوهای راهیان نور مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است