Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@21:03:59 GMT

شناسایی ویروس جهش یافته جدید کرونا در اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۹۷۶۴

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شناسایی دو فرد مبتلا به ویروس جهش یافته جدید و ناشناخته کرونا در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه i۲۴ رژیم اسرائیل، مقامات بهداشتی این رژیم امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که دو مورد ویروس جهش یافته جدید و ناشناخته کرونا که علائم آن خطرناک نبود را در دو فرد مبتلا به ویروس جهش یافته نوع «B۱» و «B۲» شناسایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، این نوع ویروس جهش یافته کرونا هنوز برای جهانیان شناخته شده نیست و این دو مورد پس از معاینات انجام شده از آن‌ها که هنگام ورود به فرودگاه «بن گوریون» انجام شد، کشف شد.

این بیانیه افزود: مبتلایان دارای علائم خفیف تب، سردرد و بدن درد بودند و نیازی به مراقبت‌های پزشکی خاصی نداشتند.

«سلمان زرقا» هماهنگ کننده پرونده کرونا در سرزمین‌های اشغالی در گفت و گو با رادیو ارتش رژیم اسرائیل با اشاره به اینکه نشانه‌های ویروس‌های جهش یافته ترکیبی به خوبی شناسایی شده اند، گفت که ما در این مرحله نگران نیستیم.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی با توجه به ثبت مجدد آمار بالای مبتلایان در جهان، دفتر نخست وزیر این رژیم از قصد «نفتالی بنت» برای برگزاری نشستی با مقامات وزارت بهداشت رژیم اسرائیل خبر داد.

با وجود آنکه چندین کشور شاهد شیوع ویروس جهش یافته کرونا از نوع «B۲» بودند سازمان بهداشت جهانی در پایان فوریه گذشته اعلام کرد که این ویروس خطرناک‌تر از نوع «B۱» نیست.

در ماه گذشته رژیم اسرائیل همراه داشتن مجوز واکسیناسیون کرونا را اجباری نکرد و از ابتدای این ماه مرزهای خود را به روی افراد واکسینه نشده باز کرد اما مسافرانی که به مرزهای سرزمین‌های اشغالی می‌رسند تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می‌گیرند.

وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که از زمان شیوع کرونا در فوریه ۲۰۲۰، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار مورد ابتلا به این ویروس شناسایی و بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر جان باخته اند..

بر اساس سرشماری که دوشنبه گذشته توسط خبرگزاری فرانسه انجام شد، ویروس کرونا از پایان دسامبر ۲۰۱۹ تاکنون جان حداقل ۶ میلیون و ۴۱ هزار و ۶۶۰ نفر را در سراسر جهان گرفته است و بیش از ۴۵۱ میلیون نفر به آن مبتلا شده اند.

آمریکا با ۹۶۷ هزار و ۵۵۲ قربانی در صدر کشورهای مبتلا به این ویروس است و پس از آن برزیل با ۶۵۵ هزار و ۷۸ تفر، هند با ۵۱۵ هزار و ۸۷۷ نفر و روسیه با ۳۶۱ هزار و ۳۴۴ نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویروس جهش یافته رژیم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!